Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For han sa dust. :roll:

 

What he said ^^

 

Skal ikke svare noe konkret, men dette kan jeg nå si. Fordi DotA 2 kommer til å bli bedre holder jeg meg til det spillet. Og med det sagt så tenker jeg at advanced mm/tmm + stats/ranks er rett rundt hjørnet. Concede tenker jeg blir implemenert om ikke lenge og mange andre funksjoner som allerede er i rts spillene idag, samt nye funksjoner som kommer utenom det vanlige :)

 

I og med at DotA 2 går kraftig ut på E-sport kommer spillet til å bli formet til det spillerene ønsker å se ish......

Endret av Stevenbe
Lenke til kommentar

Dust. DotA 2 er mye bedre enn HoN.. Etter min personlig mening liker jeg DotA 2 bedre enn HoN.. Har spilt HoN nå siden open beta staret. HoN er bra, men vil ikke slå DotA 2 når det er ferdig lansert. Hvilket det er til våren :)

 

Add Stevenam om du gamer DotA 2 så tar vi ett game ;)

 

Kaller meg dust fordi mine meninger ikke er det samme som dine... Well done :p

Lenke til kommentar

Fekk min invite på Søndag ( Invites er gitt vekk ;) ).

 

Er tildels veldig fornøgd med spelet, men er fortsatt ein del som manglar for å gi ein betre heilhets følelse ( Spesielt ein del manglar mtp. UI ). Men grunnlaget er iallefall bunnsolid!

 

Men så er det jo fortsatt beta og, som betyr at dei har god tid til å fikse på slikt.

Lenke til kommentar

Jeg og stort sett alle mine dota-venner fikk keys i dag, og jeg er allerede stor fan. Syns de har beholdt så mye av det som gjør dota unikt, på tross av forbedringer i endel mekanikker (elsker f.eks nye systemet for shop og courier).

 

Spiller med legacy keys, siden jeg ikke har sjans til å venne meg til at f.eks Torrent skal være Q og x mark the spot skal være E når jeg spiller Kunkka :)

 

 

Edit: Også MEKTIG imponert over spectate-systemet, der har LoL og HoN utrolig mye å lære av valve og Icefrog.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Dust. DotA 2 er mye bedre enn HoN..

 

Hvorfor?

 

Det eneste S2 har gjort med HoN siden tidlig på sommeren er å gitt ut oversterke helter, uten å tenke på balanse i det hele tatt.

De har ikke bare gitt ut alt for kraftige helter. De er heller mer broken. Emerald Warden er OP, Gemini er bare broken. Så ja, de har ikke mye peiling på hva de driver med. Icefrog har alltid sagt at han har en "vision" om hvordan spillet skal bli i fremtiden. S2 ser ut som om de har blitt blind og tar det derrifra.

 

Uansett, jeg har spillt Dota 2 beta i 2 uker nå, og jeg må si at jeg er fornøyd med det aller meste bortsett fra en ting. Noen av heltene har 2 sec attack animation time. Håper de buffer noen av de i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...