Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har du åpnet den??

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Virker som jeg har fått min pakke. I følge faren min var det kommet en pakke til meg fra Oslo elns, og venter ikke noe annet derfra. Gleder meg til å tafse på den på lille julaften.

Skrevet

Så da kan jeg utelukke alle dere som min SS ( De som sier at pakken deres er mottatt)

Hvorfor kan du utelukke noen om noen har fått pakken sin? o.O
Skrevet (endret)

Endlig fått pakken min, jeg åpnet brevet, men da jeg så at det ikke var noe mer pakket inn fortet jeg å lukke før jeg skjønte hva det var. Gleder meg til å åpne den! :dribble:

Endret av Zaftig
Skrevet

Sendte gave til andre kanten av landet, som i følge sporing kom frem tre dager etter sending. Men jeg har enda ikke mottatt noe :(

Får se i morgen da, ellers begynner jeg å bli bekymret. Skal vel ikke være så stor forskjell på sendingstid i disse dager?

Skrevet
Skal vel ikke være så stor forskjell på sendingstid i disse dager?

Kan nok det, postbiler havner i grøfta, veier har vært stengt/kolonnakjøring osv. 1-2 dager ekstra kan du regne med nå for tiden.

:)

Skrevet

Fikk gaven fra min ss på lørdag, måtte riste litt på gaven, hørtes ut som sjokolade, blir skuffa om det er sjokolade!

Har ikke sett at min mottager har skrevet å ha mottatt gaven sin. :(

Skrevet

99,99% kan det ikke bli i og med at om en enkelt bruker ikke får gaven sin så er vi nede i 98,52941176470588%

Nå minte du meg sånn om en jeg kjenner at jeg har en stor trang til å slå deg med no hardt.

• Liker 2
Skrevet

99,99% kan det ikke bli i og med at om en enkelt bruker ikke får gaven sin så er vi nede i 98,52941176470588%

Tullball, jeg får bl.a minst 2 pakker fra 2 forskjellige brukere her i huset, allerede mottatt 2 stk, jeg.. :)

98,52941176470588%

Kalkulator eller hjernetrim? ^^

Skrevet

Tullball, jeg får bl.a 2 pakker fra 2 forskjellige brukere her i huset, allerede mottatt 2 stk, jeg.. :)

Jarmo, da... Er det du som har knabbet _Hedvig sin julegave?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...