Gå til innhold

Treg reklamasjonstid hos Japan Photo


Anbefalte innlegg

Japan Photo - jeg kjøper som sagt gjerne det defekte og horribelt ødelagte gamle objektivet til Snekker'n! :)

 

Nå trenger du ikke overdrive så veldig da , ingen har sagt at det er defekt, ingen har sagt at det er horribelt ødelagt.

Dette er noe du finner på , sannsyneligvis for å prøve å blåse opp saken på et eller annet vis.

hold deg til fakta , som er at det var kosmetisk skade på objektivet, noe som det ser ut for at har oppstått under produkjson.

Jeg vil tro at om du kjøper et nytt produkt, så vil du ha et feilfritt produkt , feks ville du vel neppe godtatt at din nye bil ble levert med en bulket skjerm, ja det var jo ikke noe å bry seg om for den fungerte jo, ELLER ??????????????

 

Som sagt, ro ned overdrivelsen .

God Jul mvh Snekker`n

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meh - det er da veldig som du tillegger meg agenda, da!

 

Min eneste "agenda" her er at hvis JP skal sende det tilbake og tape penger på det, så kan like gjerne jeg overta det til en god pris! ;)

 

Nei, jeg har heller ikke påstått at du har sagt at det var defekt og ødelagt. Det var derimot humor, Snekker´n. Nei, objektivet er ikke ødelagt. Men - hvis det er en stygg kosmetisk ripe, så er det ikke lenger salgbart til fullpris, og det var det jeg (humoristisk) hentydet til.

Lenke til kommentar

Meh - det er da veldig som du tillegger meg agenda, da!

 

Min eneste "agenda" her er at hvis JP skal sende det tilbake og tape penger på det, så kan like gjerne jeg overta det til en god pris! ;)

 

Nei, jeg har heller ikke påstått at du har sagt at det var defekt og ødelagt. Det var derimot humor, Snekker´n. Nei, objektivet er ikke ødelagt. Men - hvis det er en stygg kosmetisk ripe, så er det ikke lenger salgbart til fullpris, og det var det jeg (humoristisk) hentydet til.

 

Vel hva JP gjør med det vet jeg ikke,jeg vet bare at kravet mitt i utgangspunktet var å enten få nytt eller beholde det "gamle" til redusert pris om det ikke lot seg reparere. JP valgte da å sende et nytt , så utifra det vil jeg tro at det gamle skal tilbake til Canon .....

Lenke til kommentar

Meh - det er da veldig som du tillegger meg agenda, da!

 

Min eneste "agenda" her er at hvis JP skal sende det tilbake og tape penger på det, så kan like gjerne jeg overta det til en god pris! ;)

 

Nei, jeg har heller ikke påstått at du har sagt at det var defekt og ødelagt. Det var derimot humor, Snekker´n. Nei, objektivet er ikke ødelagt. Men - hvis det er en stygg kosmetisk ripe, så er det ikke lenger salgbart til fullpris, og det var det jeg (humoristisk) hentydet til.

Humor? du?

 

Nei, den må du lenger ut på landet med!

Lenke til kommentar

Japan Photo - jeg kjøper som sagt gjerne det defekte og horribelt ødelagte gamle objektivet til Snekker'n! :)

feks ville du vel neppe godtatt at din nye bil ble levert med en bulket skjerm

 

 

 

Årsaken for at ein ikkje vil ha bulka bilar er jo ikkje fordi det ser stygt ut, men fordi den potensielle energien i metallet vert høgare og det vil lettare, og raskare, setja seg rust der. Bulk i bilen er i all hovudsak ikkje ein kosmetisk skade, men ein potensiell bildrepar.

 

 

Elles, nomore sine kommentarar i denne tråden burde hugsast av alle.

Me er alle forbrukarar, og inngåande kunnskap i Forbrukerkjøpsloven burde vera noko alle hadde.

Lenke til kommentar

Japan Photo - jeg kjøper som sagt gjerne det defekte og horribelt ødelagte gamle objektivet til Snekker'n! :)

feks ville du vel neppe godtatt at din nye bil ble levert med en bulket skjerm

 

 

 

Årsaken for at ein ikkje vil ha bulka bilar er jo ikkje fordi det ser stygt ut, men fordi den potensielle energien i metallet vert høgare og det vil lettare, og raskare, setja seg rust der. Bulk i bilen er i all hovudsak ikkje ein kosmetisk skade, men ein potensiell bildrepar.

 

 

Elles, nomore sine kommentarar i denne tråden burde hugsast av alle.

Me er alle forbrukarar, og inngåande kunnskap i Forbrukerkjøpsloven burde vera noko alle hadde.

 

Joda,men om det var en ripe i innredningen i din nye bil så hadde en neppe godtatt det heller, men uansett så har JP ordnet opp i denne saken og jeg er fornøyd .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...