Gå til innhold

hva synes dere om t3


AMD-guru #1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men igjen, Arnold sa jo på slutten av filmen mens han holdt døra til bomberommet i fjellet åpent; "we`ll meet again" til John Connor. Et lite håp!

 

det er jo fordi Arnie kommer til å drepe ham om x antall år.

jepp, men alikevel satt jeg igjen med et lite håp etter filmen. (ikke ødelegg det) :D

Lenke til kommentar

T4 kan ikke bli bra med en snill arnie .. og det er ikke bra for hans politiske karierre om han spiller slem .. såå

personlig håper jeg T4 tar sted fra starten av krigen til da john sender faren tilbake i tid ..

 

3ern overasket meg egentlig ..

jeg hadde fryktet et T1/T2 inspirert slutt (noe som kom) men det som skjedde etter det var .. drit bra ..

Lenke til kommentar

er det bare meg, eller er de fleste action filmer nå til dags altfor saniterte? det virker som de går inn for å få 15 års grense...det er en ACTION film...likte de bedre på 80 tallet og til dels begynnelsen av 90, da action var action...og det ikke var sikkelig action før 18år's grensa var vell forbi...

 

jeg mener, vi fikk ikkeengang se hvordan TX dama sluttkjørte han typen med den sirkelsagen engang...blodsprut? kjeeeedeeeelig.... mye bedre med en lang metall påle gjennom munnen som med fosterfolket til John Connor i T2....

 

mener nå jeg

 

men slutt scenen var, ahem, "vakker"...;)

Lenke til kommentar

Jeg synes at det var en ganskre grei film, vel verdt de 75 kronene biletten kostet :yes: Morsom var den òg ( "we need a new veichle...").

 

Men jeg syntes det var "litt på kanten" at TXen kunne "fjernstyre" biler; det er rett og slett ikke mulig av åpenbare fysiske grunner. Dessuten så var designen på TXen altfor dårlig til å være laget av maskiner (=perfekt design, dreper uten å nøle. Mao. ikke noen bruk av sag. Dessuten så burde "hun" ha hørt bedre (jeg tenker da på dyreklinikken) + varmesyn og hjerteslagsensor)).

Lenke til kommentar

Fy ****** T3 EIEDE da! Den var helt rå. Synes T2 var drit bra da den kom og den har alltid vært min favorit, så når T3 endelig kom trodde jeg aldri at den kunne greie å måle seg med T2... Helt til jeg så den, ble veldig overraska over hvor bra den var, men fortsatt ikke like bra og for å ikke glemme SKUMMEL som T2 var i sin tid. Men det har vel noe med aldersgrense forskjellen og gjøre med siden T2 har 18 årsgrense og T3 bare hadde 15...

 

T1 = 5'er

T2 = 6'er

T3 = 5'er

 

Hilsen en Sikkelig Terminator fan! 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...