Lexiboij Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hei, jeg har aldri vært borti kjøp av RAM. Derfor trenger jeg litt hjelp. Har planlagt å kjøpe 8gb kit, men om det blir for dyrt vil jeg heller ha 4gb kit. Jeg vet dessverre ikke hvilke brikker jeg har. Jeg poster det jeg tror kan være til nytte av informasjon hentet fra CPU-Z: Jeg har et Asus M4a77TD PRO Jeg har allerede installert 2 DDR3 brikker på ca. 2gb hver. Channels # Single NB frequency 2000.1 MHz DRAM Frecquency 666.7 MHz Si gjerne ifra om jeg har kommet med for lite info Har sett på denne. Den skal visstnok fungere, men er ikke helt sikker da jeg aldri har kjøpt RAM før. Endret 23. oktober 2011 av Lexiboij Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror det vil funke men sjekk spesifikasjonene på Ram brikken din Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Har sett på denne. Den skal visstnok fungere, men er ikke helt sikker da jeg aldri har kjøpt RAM før. Hei igjen ja disse du har tenkt å kjøpe på komplett vil funke . Endret 16. november 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå