Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Lurer på om det lar seg gjøre å fjerne musikk greiene fra notification feltet.. Stjeler unødvendig mye plass. Har ikke brukt den enda. Går bare i Spotify.

Tenker du på den som hører til den medfølgende musikkspilleren?

Den kan du fjerne her:

Musikk -> [Meny-knapp] -> Innstillinger -> Fjern 'Vis varsel'.

 

Er det ingen andre som sliter med at telefonen ikke finner tilbake til trådløse nettverk?

Med meg har det kanskje skjedd 1 gang at den ikke koblet seg til med en gang, men ellers har det gått helt fint hjemme og på jobb i 1 uke nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bumper spørsmålet mitt jeg

 

 

 

 

Er det ingen andre som sliter med at telefonen ikke finner tilbake til trådløse nettverk?

 

Har telefonen stått i dvale en liten stund, så finner den ikke nettverket.

Tar jeg den med hjemmefra og på jobb, så finner den ikke nettverket på jobb, og visa verca når jeg kommer hjem.

 

Jeg bruker bare wifi hjemme (har ikke her jeg jobber nå), og jeg merker ikke noe til dette.. Det tar noen sekunder fra den kommer ut av dvale til den er på nettet igjen, men det syns jeg er akseptabelt.

 

Du kan jo skru av at den kobler fra wifi i dvale, men da ryker vel batteriet fortere..

Lenke til kommentar

Her kobler den rett og slett ikke opp igjen, før jeg slår AV og PÅ trådløst nettverk..

 

 

 

 

Kan det ha noe med at jeg har Widget på ene skjermen, samt på statuslinjen? Kan de overstyre hverandre (dog begge står påslått).

 

Om du hopper én side tilbake, så ser du vel fort at jeg ikke er interessert i dårligere batterikapasitet :p

 

 

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt mobilen i ca 24 timer og har kommet over noen bugs som omhandler spotify:

 

Når jeg kjører spotify i bakgrunnen og skal legge til widget osv på homescreen så fryser musikken i ett sekund eller noe, samt at jeg har opplevd at når jeg scroller litt i den widget menyen så rebooter telefonen seg..

 

Det skal sies at jeg kjører LauncherPro og benytter meg av bluetooth headset, men sistnevnte tror jeg ikke har noe å si..

 

Ellers er jeg knallfornøyd med mobilen! Deilig med spotify over HDMI på anlegg!

 

PS: er det noen måte å få den musikk-tingen i varsel-linjen til å funke med spotify? :D

Lenke til kommentar

Har også tidvis opplevd at telefonen ikke kobler seg til trådløse nett. Både hjemme og på jobb. Men det opplevde jeg også på HD2'en jeg kjørte android på. Regnet egentlig med det var en feil i Android og ikke telefonen. Ikke noe stort problem for meg. Bruker bare wifi når jeg skal laste veldig store mengder data, og da kun for at det skal gå litt fortere. Har fastpris på data uansett.

Lenke til kommentar

 

, men ellers ved første øyekast er erfaringen med LG like god, og liker at den kan gruppere programmene. Mulig jeg er rar, men jeg likte også ikonene i bunn bedre i forhold til de grå kjedelige i launcherpro.

 

 

 

Dette er grunnen til at jeg foreløpig bruker LG home. Liker grupperingen av programmer. Blir altfor rotete, for min del, når alle programmene ligger strødd utover.

Lenke til kommentar

 

 

Og til dere som lurer på hvordan bilder tatt med mobilen blir:

 

http://www.optimus2x.net/index.php?topic=401.0

 

Jøss, må si disse bildene ser vesentlig penere ut enn bildene jeg tar med telefonen, samt de jeg har sett i diverse tester..Har han nyere kamera-sw eller noe?

 

Kan bekrefte at du kan ta et par pene bilder med denne mobilen, bare du mikser litt på instillingene.

 

Men igjen, det er ikke et digital/speil refleks kamera, å det kommer det aldri til å bli :tease:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Og til dere som lurer på hvordan bilder tatt med mobilen blir:

 

http://www.optimus2x...php?topic=401.0

 

Jøss, må si disse bildene ser vesentlig penere ut enn bildene jeg tar med telefonen, samt de jeg har sett i diverse tester..Har han nyere kamera-sw eller noe?

 

Kan bekrefte at du kan ta et par pene bilder med denne mobilen, bare du mikser litt på instillingene.

 

Men igjen, det er ikke et digital/speil refleks kamera, å det kommer det aldri til å bli :tease:

 

Bildene i eksempelet er også nedskalert til 1024, Når jeg stiller de side ved side ser jeg at hans var litt mer klart, gjerne litt mer i fokus enn det som er postet i tråden her. Ellers har nok lyset mye og si. Min erfaring er også at kladd på glasset foran sensoren har veldig mye å si. Skal prøve å få tatt et lignende bilde og se. Må bare se om jeg finner en klokke først. ^^

Lenke til kommentar

Jeg fant ut av problemet jeg hadde med facebook-kontakter og linking med kontaktene mine på telefonen. Det virker tydeligvis ikke med kontaktene importert fra LG PC Suite, fordi det virker fint når jeg overførte kontaktene mine fra Outlook til Google-kontoen min.

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg Gmail-programmet til å sjekke om det har kommet nye e-poster selv om skjermen er av?

 

Jeg har testet flere ganger i dag ved å sende en e-post til meg selv, og jeg får den aldri så lenge skjermen er av. Når jeg derimot skrur på skjermen (trenger ikke låse opp mobilen), så tar det bare noen få sekunder før jeg får beskjed om at jeg har fått ny e-post. Men det er jo lite vits i å ha wifi aktivert når jeg ikke får beskjed automatisk uansett ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...