Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 570 Classified 1280MB erfaringer?


Leinen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal kjøpe ny PC og i den sammenheng er skjermkort noe av det jeg bruker mest tid på å undersøke å bestemme meg for.

 

Er blitt betatt av EVGA sitt GTX 570 Classified .

 

EVGA GTX 570 Classified

 

Jeg finner bare et review til dette kortet noe som er litt synd. Lenke nedenfor hvis noen andre er interessert.

 

Legit Reviews av Classified GTX 570

 

Jeg kommer til å bruke kortet i krevende spill som BF3, GW2 osv. først og fremst.

 

Hvis noen har dette kortet så ønsker jeg gjerne dine erfaringer. Kortet frister pga. av både pris og ytelse. Virker som EVGA sitt classified tar innersvingen av de fleste 570 korta og ATI sine 6970 kort, og er ikke my dyrere.

 

På forhånd takk :)

Endret av Leinen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt med EVGA er rett og slett konge.

 

Jeg er forbanna over at GTX590 EVGA er ikke å få kjøpt i Norge, så jeg måtte nøye meg med ASUS.

 

 

EVGA har "livstid" garanti. Noe som er beste grunnen til å kjøpe. Min EVGA døde etter 5 år. Siden de ikke lagte den modellen lenger, fikk jeg top modellen som var da.... :w00t:

Lenke til kommentar

Den anmeldelsen lukter det eldgamle drivere fra AMD-kortet på lang avstand.

 

Når det er sagt så er 570 Classified et flott kort som absolutt er raskere enn de fleste 570 og 6970.

 

GTX 570 Super Overclock er nok derimot enda litt raskere og har en mindre bråkete kjøler. Om du har planer om å overklokke selv hadde jeg kjøpt classified grunnet ekstra kraftig PCB-design som tåler litt mer tyning, men ut av eska har Gigabyte tronen.

Lenke til kommentar

Den anmeldelsen lukter det eldgamle drivere fra AMD-kortet på lang avstand.

 

Når det er sagt så er 570 Classified et flott kort som absolutt er raskere enn de fleste 570 og 6970.

 

GTX 570 Super Overclock er nok derimot enda litt raskere og har en mindre bråkete kjøler. Om du har planer om å overklokke selv hadde jeg kjøpt classified grunnet ekstra kraftig PCB-design som tåler litt mer tyning, men ut av eska har Gigabyte tronen.

 

Litt usikker om jeg kommer til å overklokke selv. Regner med at når jeg først føler at jeg trenger et lite kick i ytelse så vil jeg kjøpe enda et å sette det i SLI.

Endret av Leinen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...