Gå til innhold

[Ny telefon] Smarttelefon med godt kamer, god mp3spiller og enkel å skrive meldinger med


Daisuk

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har endelig kommet til det punktet hvor jeg har bestemt meg for å skaffe meg min første smarttelefon. Jeg tar mye stillbilder med min nåværende telefon (en gammel Nokia), men kunne tenke meg å oppgradere. Kravene jeg har til telefonen er egentlig ganske greie, den må ha;

 

- et godt kamera (for stillbilder) (dette er det aller viktigste punktet)

- en god mp3-avspiller

- det må være enkelt og greit å skrive meldinger

 

Det er ikke så farlig om modellen er et par år gammel. Jeg er først og fremst ute etter noe som koster under 3000, men om det er noe fryyyktelig bra til like over den prisen, så kan jeg strekke meg.

 

Er det noen her som kan gi meg noen anbefalinger? Har navigert rundt på amobils hjemmesider etter den "perfekte" telefon for meg, men har enda ikke funnet en telefon med et godt kamera og en god mp3-avspiller.

 

Alle tips mottas med takk! :)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kommer nok fanboy'ene til å kose seg, så jeg slenger inn et svar før det tar helt av :)

 

Jeg har Samsung Galaxy S (eneren) og er veldig godt fornøyd. Hatt den i ett år og er fornøyd med både kamera og mp3-spilling.

Det florerer jo av mp3-spillere på Android Market så du finner sikkert en som passer deg hvis du ikke vil bruke den som følger med.

 

NB: Jeg er IKKE Samsung-fanboy :)

Lenke til kommentar

Har du en gammel Nokia, så vil vel de aller fleste nyere telefoner ha et vesentlig bedre kamera. Selv er jeg ikke fan av mobilkameraer og bruker heller et digitalkamera hvis jeg skal ta bilder, men Samsung Galaxy S har jo ikke blitz så der ser jeg at min anbefaling kanskje blir litt dum, ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...