Fredrik1ST Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 God dag. Fikk nylig sammensatt en splitter ny PC med en Seagate Barracuda ST31000524AS. Kjørte aldeles fantastisk den første uka, men så begynte den å jamre seg noe voldsomt. Åpnet kabinettet og gikk over hvert eneste komponent, og kom til slutt frem til at det var harddisken som lagde lyden, da den oppstod hver gang jeg lastet ned/opp noe eller klikket på noe generelt. Denne lyden har jeg ikke hørt siden Windows 95, så jeg antar at den ikke skal være der. Eller? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Etter min erfaring er knitring i disker et tegn om at den holder på å ta kvelden. Ville sendte den i retur. Lenke til kommentar
Fredrik1ST Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Det var da en voldsomt kortlivd en. Skal se litt mer på den før jeg tar kontakt med leverandøren. Tusen takk! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hvis du har prøvd å bytte satakabler/satastrøm osv uten lykke har du nok fått et mandagsprodukt. Endret 17. oktober 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 'Knitring' er jo normalt når disken jobber.Det er jo forskjell på disker, Segate er ikke blant de mest stillegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå