Gå til innhold

[Løst] Nytt headset, lukkede klokker, max 2000kr, mobilt bruk


Marulven

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så trenger jeg hjelp til å velge meg ut noen øreklokker av typen lukkede. Jeg vil helst at de ska lydisolere så mye som mulig, fordi jeg er i militæret og bor på rom sammen med andre og vil nødig forstyrre/bli forstyrret.

 

Når det gjelder lydbilde liker jeg en god bass og har prøvd Beats og likte de veldig godt, noe i den duren tenkte jeg men kvalitet er det viktigste.

 

Hodesettet vil bli brukt på netbooken(ASUS eee 1215N) og mobil (HTC Desire). Netbooken har ikke dedikert lydkort men med et program kalt Realtek HD Audio blir lyden mye bedre enn uten.

 

Har surfa litt på nettet og kommet frem til at Shure SRH240+ og Audia Technica ATH-M50 er to veldig gode alternativer. Kikket litt på Monsters populære Beats også, men de krever batteri og da er de helt ut for min del.

Grunnen til at jeg ikke allerede bare har bestilt ATH-M50 er at jeg ser flere steder at de ikke var beregnet til mobilt bruk, og det er jo det som er dens eneste formål. Noen sider sier de kan brukes mobilt og andre ikke, trenger oppklaring.

 

Kom gjerne med tips til andre relevante headset og det skal bestilles i dag så svar så snart som mulig blir satt pris på.

 

På forhånd takk! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...