Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekkeguruen LAZ gir råd


Anbefalte innlegg

Hvorfor jeg bryr meg? Fordi samfunnskategorien var mitt hjertebarn i 6 år som mod og admin, og en av mine største ønsker var at sex og samlivskategoriene skulle utvikle seg til steder der mennesker som trengte det kunne regne med å få seriøse svar. Kanskje et vel optimistisk håp på et forum befolket av 16-17 årige ukyssa nerder, men likefullt mitt håp.

Jeg registrerer at andre ikke deler mitt håp, og velger å trolle ihjel tråden med dumme spørsmål. Det synes jeg igrunnen er trist. Det understreker bare et gammelt jungelord: Et forum får de trådene det fortjener. Dumme poster er smittsomme, og en del av dere synes visst det er greit.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en del som har delt ditt håp tidligere, Geir, men som har gitt opp. Mellom 16-åringe "sjekkeguruer", en sjekketråd hvor man oppfordrer til å splitte kjærestepar bare for utfordingens skyld og bitre medlemmer som mener bestemt at kjærlighet bare er et luftslott, så blir det vanskelig å oppnå det du håper på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje like greit at jeg trakk meg som admin da. Er trollene og ekstremistene (ingen sammenheng med TS) nødt til å vinne på internett, slik at vi andre like godt kan gi opp og synke til deres nivå?

 

Jeg innser at for mange - spesielt unge gutter - er forumet bare tidsfordriv, på linje med å se på repriser av "Two and a half men" mens man venter på Battlefield 3 eller Skyrim. Og at noen føler seg så intellektuelt overlegne at de synes at TS her og i andre tråder får som fortjent når de flames eller trolles.

 

Men forumet er ikke bare disse. Det er alle de som har seriøse spørsmål som drukner i tøv, og alle de som ikke tør å poste fordi de ser hva slags svar andre får.

 

Er dette nettdemokratiets pris? Å fungere som en slags debattens svar på ubeskyttet sex der de som ikke vil bli smittet får holde seg vekk, fordi resten av oss har gitt opp?

 

Edit: Denne tråden illustrerer problemet. TS poster og ber om kontakt på PM for å spørre noen spørsmål, fordi som han sier senere når en foreslår at han spør i tråden istedet: "gidder ikke spam, OT og useriøse svar." :hmm:

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...