Gå til innhold

Tour de France 2012

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Disse hersens veltene som tar kverken på flere gode ryttere har begynt å bli noe irriterende. Fränk, Hesjedal, Valverde, van den Broeck, Gesink, Voeckler og Mollema kunne alle satt farge på rittet, selv om de ikke nødvendigvis er sterke nok til å vinne.

Endret av Stonemeister
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig stygg sak med Sammy og håper det går bra (i den grad sånt kan gå bra, da), men jeg mistenker at det der var karma som tok hevn for de der glorete øredobbene hans.

Skrevet

Dersom det er fallet til Sanchez du sikter til tror jeg ikke det fins noen gode klipp. Kameramannen var rett bak, men kameraet gikk rett opp i lufta når det skjedde, hvis jeg husker riktig. Jeg klarte iallefall ikke se hva som skjedde.

Skrevet

Hva tror dere om i dag? Har satt pengene mine på Spartacus, Evans, Froome og Wiggins med Velits som en outsider til top 10. Er litt mer usikker på Menchov, han er jo vanligvis sterk på tempo, men han har skuffet stort sålangt.

Skrevet (endret)

1. Cancellara

2. Wiggins

3. Evans

4. Menchov

5. Nibali

6. Froome

7. Larsson

Book it.

Tror med andre ord at Martin merker skaden sin for mye til å innblande seg, men holder han som en mulig joker.

Endret av Stonemeister
Skrevet

Jeg må si meg imponert av klatringen til Jurgen Van Den Broeck i den siste bratte bakken i går.

Tror de aller fleste hadde mere enn nok med å henge seg på.

Skrevet

Selv om det er taktisk lurt å spare rytterne kjører Sky skikkelig bedritent og kjedelig i dag. Edvald, Porte og Rogers ville alle kunne hevdet seg i topp 10-15 om de hadde sprengt seg.

Skrevet

Sa jo at det var taktisk lurt. Er underholdningsverdien jeg kritiserer.

I tillegg ville de hatt et forsprang i lagkonkurransen ved å sende ut en ekstra tempogamp for å sette en bra tid, i tillegg til Froome og Wiggins.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...