Gå til innhold

Call of Duty og Battlefield 3 - De to store skal ut i vinterens største virituelle krig.


Anbefalte innlegg

Bra video Heradon - Har ikke spillt Caspian Border selv så jeg kan ikke si noe om det kartet og hvilken modus de hadde valgt på det kartet.

 

La ut denne teksten fordi jeg hadde noen tanker i rundt de to store titlene som kommer i vinter. Aldri skrevet noe som helst før, så dere får overleve med innholdet som jeg har valgt. Det er brainstorming på høyt nivå som jeg aldri har gjort før.

 

-SoapMacTavish-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tvil cod slår bf3 glatt i år med den elendige betaen :thumbup: soz dice

 

Hadde MW3 hatt en beta ville de mistet mange kunder. Det skjer hvert år... Alle CoD spill siden hvertfall Cod4, har blitt hypet opp til de grader før release. Så etter noen måneder så er det mange som er lei.

 

Om hva som er det beste spillet så er det opp til hver enkelt. At Call of duty selger mer er det ingen tvil om. Men BF3 er jo bedre laget. Call of duty er jo nesten det samme hvert år..

 

Fix'd

 

 

Finnes ikke noe bra cod spill etter cod4 og de som tror noe annet er gjerne veldig godtroende og kommer eventuelt til å svare denne på posten med flere skriveleifer enn jeg kan telle på fingerene mine. Den eneste grunnen til at cod4 var grei var modifikasjons verktøyet som lot oss fjerne alt vi ikke likte ved spille og legge til ting som burde vært der fra før.

 

Dere "360 no-scope omg im prozz" kan fortsette å leve i deres eget nøtteskall.

Lenke til kommentar

Kommer Activision med sin årlige Call of Duty til å klare å holde tritt med DiCEs mesterverk som kommer hvert 4. 5. Eller 6. År? Det vil fansen og gamerene avgjøre til vinteren. Begge titlene kommer for å bli, men hvem som blir vinneren gjenstår å se.

 

-SoapMacTavish-

 

Hvordan regnet du ut dette?

Bad Company 2 dukket opp i 2010. Hundeår?

Lenke til kommentar

Kommer Activision med sin årlige Call of Duty til å klare å holde tritt med DiCEs mesterverk som kommer hvert 4. 5. Eller 6. År? Det vil fansen og gamerene avgjøre til vinteren. Begge titlene kommer for å bli, men hvem som blir vinneren gjenstår å se.

 

-SoapMacTavish-

 

Hvordan regnet du ut dette?

Bad Company 2 dukket opp i 2010. Hundeår?

 

Post editert.

Endret av real name = SoapMacTavish
Lenke til kommentar

Kommer Activision med sin årlige Call of Duty til å klare å holde tritt med DiCEs mesterverk som kommer hvert 4. 5. Eller 6. År? Det vil fansen og gamerene avgjøre til vinteren. Begge titlene kommer for å bli, men hvem som blir vinneren gjenstår å se.

 

-SoapMacTavish-

 

Hvordan regnet du ut dette?

Bad Company 2 dukket opp i 2010. Hundeår?

 

han tenkte kanskje på bf2. Jeg synes personlig vi har hatt 2 bf-titler som har utmerket seg ekstra (før bf 3):

bf 1942

bf 2

Lenke til kommentar

Kommer Activision med sin årlige Call of Duty til å klare å holde tritt med DiCEs mesterverk som kommer hvert 4. 5. Eller 6. År? Det vil fansen og gamerene avgjøre til vinteren. Begge titlene kommer for å bli, men hvem som blir vinneren gjenstår å se.

 

-SoapMacTavish-

 

Hvordan regnet du ut dette?

Bad Company 2 dukket opp i 2010. Hundeår?

 

han tenkte kanskje på bf2. Jeg synes personlig vi har hatt 2 bf-titler som har utmerket seg ekstra (før bf 3):

bf 1942

bf 2

 

Var nok Battlefield 2 jeg tenkte på ja, ikke BadCompany når jeg skrev det der. Har editert det nå så denne misforståelsen ikke kan skjer for andre lesere.

 

Takker og for at dere har tatt dere tid til å lese dette. Setter litt pris på det.

 

-SoapMacTavish-

Lenke til kommentar

du er vel strengt tatt ikke den eneste jeg snakker med som ikke kjøper BF3 pga. at det ikke er tilgjengelig via Steam - selv så sier de at det ikke er en umulighet at det kommer på Steam en dag, men ikke inntil videre. Dumt. De taper noen kunder på det, men ikke den store kundemassen vil jeg tro.

 

-SoapMacTavish-

 

Jeg har ventet helt til nå, for å se om det kom på steam. Klarte ikke vente mer så jeg bestilte fra elkjøp. Syns det er dårlig av utgiver å ikke ordne det på Steam, men de tenker vel penger. Tror dog de fleste Steam tilhengere som meg ikke lar BF3 gli hus forbi bare pga det, og velger å kjøpe det utenom Steam. En slik godbit som BF3 skal jeg få med meg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...