Gå til innhold

mp3 til midi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det går nok heller dårlig. En MIDI-fil er bare en serie med kommandoer for å aktivere forskjellige lyder og effekter. Så den inneholder ingen lyder eller noe opptak. Det er med andre ord umulig å konvertere fra MIDI til MP3.

Men du kan finne en midi-fil av den låta du vil ha på nettet eventuelt.

Endret av Dofty
Skrevet

Det går nok heller dårlig. En MIDI-fil er bare en serie med kommandoer for å aktivere forskjellige lyder og effekter. Så den inneholder ingen lyder eller noe opptak. Det er med andre ord umulig å konvertere fra MIDI til MP3.

Men du kan finne en midi-fil av den låta du vil ha på nettet eventuelt.

har prøvd, jeg må ha den i midi:)

fra mp3 til midi

det er : fort boyard theme.

altså, introen på : fangene på fortet:)

Skrevet

Du kan ikke konvertere fra mp3 til midi på den måten.

MP3 er et opptak. Midi forteller bare hvilke "instrumenter"/lyder som spilles når og hvor lenge.

Skrevet

Du får ikke noe program som kan gjøre alt for deg. Du må gjøre alt selv manuelt. Evt. betale noen andre for å gjøre det. Det krever ferdigheter og kunnskap innen musikkskaping/komponering.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

For å si det på en annen måte: Når du allerede sitter der med en pannekake så er det vanskelig å få den til å bli til egg, melk, sukker og mel.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Om jeg ikke har tatt helt feil selv her nå da.
Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg vil tro det er umulig, som de andre har sagt her. Jeg har ihvertfall ikke kommet over noe software som kan gjøre dette. mp3 er audiosignal, mens midi er kommandoer, altså to forskjellige verdener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...