Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan bruke Move i Killzone 3 beta/demo?

Jeg vet ikke, men det hadde jo vært rimelig teit å utelate en stor innsalgsfaktor i en demo (som er ment til å tease folk så de vil kjøpe hele spillet) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegger å kjøpe Move nå, de billigste norske nettbutikkene er Netshop, Lefdal og Elkjøp. Lefdal og Elkjøp er utsolgt, mens Netshop tar over 150,- for billigste fraktalternativ, dette kan da ikke være rimelig å forvente? Noen som vet hva andre nettbutikker(eks Lefdal, Elkjøp) tar for frakten i slike tilfeller?

Skrevet

Jeg har hørt at det har vært så sinsykt stor etterspørsel av move-kontrollene på sykehusene i USA. Etter det jeg har skjønt så er det grunnen til at det har vært utsolgt for move-kontroller overalt.

Skrevet

Ikke rart de er utsolgt. 525kr var en utrolig bra pris! Men de har den nesten like billig hos playx.no, og frakten er det lite å si på der.

Hva er frakten der, da?

0kr hvis du betaler med visa. Ellers er det 29kr.

Skrevet

Er det noen her som bruker PS3 media server?

Jeg har lagt det in på pcn men når jeg starter det så søker pcn etter ps3en en liten stund, så kommer beskjedne om at den ikke finner ps3en.

Noe spesielt jeg må gjøre?

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet (endret)

Om du har Windows 7 er det bare å sette på deling av mapper, så finner PS3 datamaskinen din.

Ellers vet jeg ikke.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet (endret)

Den er sjekket, og er på.

gå inn på hovedkonfigurasjon, velg nettverkskort og skriv inn ip adressen til pcen din i feltet, det pleier gjøre susen :)

Pass deretter på at routeren deler ut fast ip til pcen din.

Windows brannmur lager ikke trøbbel, men om du har noe norton eller annet ræl så få det av for å sjekke om det lager krøll.

Endret av Fenixen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...