Maria1990 Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Hei, jeg har hull i en tann, og siden det er litt rart plassert så må jeg først forklare hvor det er hen; Forestill dere at de to boksene under er de to fortenna; riktignok uten det lange mellomrommet der jeg har skrevet på. Men jeg har liksom hull på "veggen" på den ene tannen; dvs ikke rett på forsiden av tannen, men litt på siden. Og det synes egentlig ganske godt når jeg smiler. |_| hull-->|_| Så jeg har noen spm; er det mulig å fylle igjen dette hullet? Og hvis ja; vil det oppstå noen fargeskille slik at man ser at jeg har tettt igjen et hull der? Og jeg er student; hvor mye koster egentlig slik fylling? Takker så meget på forhånd
Vowels Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Har to forslag. Enten så går du til tannlegen eller så går du for pirat-looken resten av livet. 1
darket Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 fylling ca 1000 med bedøvelse, ca 800 for sjekk=ca 1800 da+-, mener det er noe i den prisklassen tannlege er viktig, gå hvert år, og fiks tenna!
-Léon- Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Hei, jeg har hull i en tann, og siden det er litt rart plassert så må jeg først forklare hvor det er hen; Forestill dere at de to boksene under er de to fortenna; riktignok uten det lange mellomrommet der jeg har skrevet på. Men jeg har liksom hull på "veggen" på den ene tannen; dvs ikke rett på forsiden av tannen, men litt på siden. Og det synes egentlig ganske godt når jeg smiler. |_| hull-->|_| Så jeg har noen spm; er det mulig å fylle igjen dette hullet? Og hvis ja; vil det oppstå noen fargeskille slik at man ser at jeg har tettt igjen et hull der? Og jeg er student; hvor mye koster egentlig slik fylling? Takker så meget på forhånd Måten du skriver innlegget ditt, får meg til å tro at du selv har planer om å fylle det igjen, om vi bare sier at det er mulig eller ei. Gå til en tannlege, jeg forstod ikke hva du prøvde å forklare. Men jeg har selv hatt et stort hull som de fylte igjen, rotfylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå