hiims Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 (endret) hei jeg går på vg1 elektro og så har vi fått fri og hjemmeoppgave imåren. Vi skal tegne sikringskapet i pcschematic. men jeg sliter litt.. skal jeg bare tegne opp alle sikringene og koble de til måleinstrumente? som er i midten? og hva heter den? eller holder det me og bare tegne de opp? trenger hjelp til og finne overbelastningsvern og ringe trafonsformator Endret 26. september 2011 av hiims
arne22 Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Du bør vel opplyse litt mer om hva oppgaveteksten sier.
hiims Skrevet 26. september 2011 Forfatter Skrevet 26. september 2011 (endret) Du bør vel opplyse litt mer om hva oppgaveteksten sier. har desverre ikke noe mer informasjon enn dette "Mandag 26 er det arbeidsoppdrag hjemme. Dere skal tegne arrangement tegning av sikringsskapet Deres hjemme, i pc-schematic." vi skal bare tegne en enkel tegning av sikringskapet i pc schematic. Men skal sikringene gå gjennom måleapparate i midten? Endret 26. september 2011 av hiims
arne22 Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 (endret) "arrangement tegning" .. Det var faktisk ganske oppklarende. Det betyr å tegne skapet med inmonterte komponenter slik som det ser ut. (Omtrent slik som fotografiet viser.) På en arrangementstegning så er det utseende som gjelder og man behøver ikke å tegne hvordan tingene er koblet sammen. Slik er i hvert fall jeg vent til å bruke denne betegnelsen. Noen som har andre syn på saken ? Edit: Etter litt Googling så fant jeg dette eksemplet Endret 26. september 2011 av arne22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå