Gå til innhold

Noen som spiller Aion her enda?!


Anbefalte innlegg

FORBANNA KNØVLER !!!

 

Dere mister bare ikke kontoen jeg mistet aldri min etter 1 og halvt år, spilllet har blitt bedre og hvordan responderer der . nei Du er i lvl 19 og du vet ikke hva du skal gjøre med pengene,

 

Når du er i lv 55 så har jeg sett folk bruke 150 mil kinah bare på et hånd armor,

 

Er glad norske folk holder seg unne Aion jesus !

 

Hahaha, ser ut som du skriver i et skikkelig rage raserianfall.

 

Hvordan vet du om de har slettet accounten vår eller ikke? Den er jo åpenbart ikke tilgjengelig slik at vi kan reaktivere den. Nei, jeg kan vel ikke dømme spillet om det er dårlig eller ikke, men det betyr ikke at det er ting jeg synes er dårlig. Om Mysticon hater små koreanskaktige babyer løpende rundt beina hans når han gjør quest, så kan han si at spillet ikke passer hans behov og han velger å slutte. Det er 100% smak og behag fra hver person til en annen.

Problemet er ikke acount det er at dere skriver 100 prosent feil over hvordan spillet er, og jeg har lyst at norske folk skal spille Aion sån at jeg kan spille med norske folk, men når den eneste Aion siden fra 2011 snakker om lvl 19 blir jeg irritert at ingen kan støtte Aion når det tydeligvis er et forbanna bra spill, heck tilogmed Gamer anmeldere elsker Aion ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy flate jeg er skuffet over dere folkens dere trur at lvl 20 gir noe vell dette er som wow du har ikke spilet det til du kommer til lvl 50..... sigh

 

Fra lvl 1-20 så har vi faktisk dannet et bilde om hvordan spillet er. Vist du mener at vi må "presse" oss gjennom 40-50 levels for å like et spill så er det vel kanskje ikke så rart av de fleste nordmenn holder seg unna dette spillet. (siden du sier at du er glad at nordmenn holder seg unna spillet).

 

Både i WoW / WaR / Rift / Daoc og AoC likte jeg spillet nokk etter +/- 20 levels til å forsette å spille.

 

Hvordan kan det jeg og andre skriver om spillet være 100% feil? Det er det inntrykekt jeg har dannet meg av spillet etter de timene jeg har brukt i spillet. Vist alt jeg har sakt er feil så mener du altså at:

crafting er nytti/viktig på lav level?

Det er ingen som springer rundt med en karakter som er laget for å ligne på en unge/baby?

Det ikke er veldig mye "eye candy" i dette spillet?

 

Sier ikke at disse 3 punktene nødvendigvis er negativ for ALLE som spiller spillet, men de er det for meg. Og det var de som fikk meg til å vippe over til å slutte å spille. Det hjalp lite å ha en pet som KONSTANT klynket og var så plagsom at jeg ikke kunne ha lyd på når jeg spillte.

 

Dette er MIN erfaring om spillet og tro det eller ei, vi kan faktisk ha forskjellige meninger om et spill.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Joda, det er mye mindre grinding. Gikk raskere å komme til lvl 20 denne gangen. Og det er som sakt veldig mye "eye candy". Men btw, hva er en KNØVLER?

Lvl 20 er lv 1 på en måte lvl 20 er ingen ting ifra hva du virkelig ville vert.

 

Og la meg spørre deg en ting.

 

Har du vert i Siege med 700 spillere på somme skjerm. har du vert i the Abyss ?????????????????

Har du vert i Dredgion ? ??

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Joda, det er mye mindre grinding. Gikk raskere å komme til lvl 20 denne gangen. Og det er som sakt veldig mye "eye candy". Men btw, hva er en KNØVLER?

Lvl 20 er lv 1 på en måte lvl 20 er ingen ting ifra hva du virkelig ville vert.

 

Og la meg spørre deg en ting.

 

Har du vert i Siege med 700 spillere på somme skjerm. har du vert i the Abyss ?????????????????

Har du vert i Dredgion ? ??

 

Nei til begge spm. Og spiller det noen rolle når JEG ikke liker spillet?

 

Men å diskutere dette med deg som tydeligvis er helhjertet fanboy og på en sikkerlig fjortiss fyll blir for dumt, så dette blir siste posten min i denne tråden. Er no ferdig med dette spillet uansett.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Joda, det er mye mindre grinding. Gikk raskere å komme til lvl 20 denne gangen. Og det er som sakt veldig mye "eye candy". Men btw, hva er en KNØVLER?

Lvl 20 er lv 1 på en måte lvl 20 er ingen ting ifra hva du virkelig ville vert.

 

Og la meg spørre deg en ting.

 

Har du vert i Siege med 700 spillere på somme skjerm. har du vert i the Abyss ?????????????????

Har du vert i Dredgion ? ??

 

Nei til begge spm. Og spiller det noen rolle når JEG ikke liker spillet?

 

Men å diskutere dette med deg som tydeligvis er helhjertet fanboy og på en sikkerlig fjortiss fyll blir for dumt, så dette blir siste posten min i denne tråden. Er no ferdig med dette spillet uansett.

MWHAHAHAHAHAH

 

If the going get tough (you quit ) Thank god for that :)

Lenke til kommentar

Ah, sure penger for deg da. Om du finner et annet interessant MMORPG så kan du jo sende meg en PM eller poste her eller noe. Er litt keen på å begynne med noe, men vet ikke hva. Liker ikke wow, og dermed blir f.eks. Rift utelukket, da ALT med rift minner meg om wow. Vet ikke om jeg gidder teste Aion igjen om det blir mye styr med accounten min. Får se hva de skriver.

 

Da har du ikke spilt mye rift ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...