Gå til innhold

Noen som spiller Aion her enda?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du fortelle litt mer om hvordan pvp er i Aion no for tiden? Med tanke på melee characters. Spiller du melee selv?

 

Vist du spiller melee, er det "enklere" å pvp'e no?

Vist du spiller ranged class, er det fremderles like enkelt for deg å fly opp og roote mdps characters? Flying pots fight (de som hadde flest/best pots var de som fikk flest kills).

 

 

Savner litt mer info om spillet, du bør no ha mye å fortelle siden du mener at Aion er noe av det beste MMO har å by på. Og ta det med ro, skal ikke prøve å overtale deg til å hate spillet. Husk at jeg vurderer å gi aion en ny sjangse, ikke finne ut hvilke mangler spillet har.

 

 

Lenke til kommentar

Kan du fortelle litt mer om hvordan pvp er i Aion no for tiden? Med tanke på melee characters. Spiller du melee selv?

 

Vist du spiller melee, er det "enklere" å pvp'e no?

Vist du spiller ranged class, er det fremderles like enkelt for deg å fly opp og roote mdps characters? Flying pots fight (de som hadde flest/best pots var de som fikk flest kills).

 

 

Savner litt mer info om spillet, du bør no ha mye å fortelle siden du mener at Aion er noe av det beste MMO har å by på. Og ta det med ro, skal ikke prøve å overtale deg til å hate spillet. Husk at jeg vurderer å gi aion en ny sjangse, ikke finne ut hvilke mangler spillet har.

 

Lvlingen har blitt litt raskere, og nye ting som heter mentor er at høyere lvl characters kan komme og hjelpe deg og drepe alt som står i veien på sekunder , og du får samme xp som om du skulle gjort det alene ^^ :D!!!

Du får items hver 2 lvl på 1 character i hver server,

Og dette hjelper mye siden du får veldig bra armor og guld wåpeen i lvl 25 ^^

 

http://gameguide.na.aiononline.com/aion/Adventurer%27s+Guide (her står hva du fåR)

 

Jeg har sluttet og spille og startet på nytt igjen så jeg har ikke kommet så langt til lvl 34 på 1 halv måned . med jeg trur aion er et mere pve spill,

 

De kommer faktisk ut med arena pvp slåssing nå snart, sjekk 2,7

(jeg finner ikke rette videon så denne får holde )

 

 

De har laget flere quester og 2 nye instance for folk under lvl 50

 

upgradert grafikken. og når 3.0 patch kommer ut i mars februar kanskje tidligere,

Vell da er jeg solgt får og si det sån :p

 

(^^)

 

Men jeg er desverre ikke en pvp dude så jeg har ikke så mye peiling på Ranger,

jeg er sorc og Templar .

 

SISTE tips sjekk at serveren ikke har problemer med for få folk eller over aktivitet på en side av Elyos og Asmo, sån at du slipper og gå alene eller ha 1 elyos vs 4 asmo,

 

Men Ncoft prøver og fikse det så null worries ^^

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Startet opp igjen.

Mye bedre, levling går mye fortere, lite grinding.

 

Elyos

Server: Perento

Char: Exirus 37 templar

Zurela 42 SM

Zerri: 31 Cleric.

 

++

 

Test det :)

Er double xp og loot de to neste ukene!

Sweet! er Parento der alle norske spiller?

Aner ikke :)

Spiller med kamerater så bryr meg lite, men har møtt på en del norske ut ifra navn som for eksempel "tjukka".

 

noen som har en trial key slik at jeg kan få testet det først?

http://na.aiononline.com/

 

Høyre side: "Free trail"

Lenke til kommentar

Svarte F*** hvor vanskelig det skal være å spille Aion da. Laget en trial account, verify e-mail.

 

Starter spillet

 

logger inn som mysticon og skriver passordet. Feil

skriver passord igjen (100%) sikker på at det er skrevet rett. får feil igjen (ID or password does not match)

 

 

forandrer passordet, kommer enda ikke inn i spillet.

lager ny ingame pin, prøver å logge inn med pin, feil, logger inn med passord, feil.. blir gal.

 

 

Hva er det jeg gjør feil her?

 

 

Lenke til kommentar

Svarte F*** hvor vanskelig det skal være å spille Aion da. Laget en trial account, verify e-mail.

 

Starter spillet

 

logger inn som mysticon og skriver passordet. Feil

skriver passord igjen (100%) sikker på at det er skrevet rett. får feil igjen (ID or password does not match)

 

 

forandrer passordet, kommer enda ikke inn i spillet.

lager ny ingame pin, prøver å logge inn med pin, feil, logger inn med passord, feil.. blir gal.

 

 

Hva er det jeg gjør feil her?

 

 

 

Feilen er at du ikke prøver RIFT isteden :) skjebnen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svarte F*** hvor vanskelig det skal være å spille Aion da. Laget en trial account, verify e-mail.

 

Starter spillet

 

logger inn som mysticon og skriver passordet. Feil

skriver passord igjen (100%) sikker på at det er skrevet rett. får feil igjen (ID or password does not match)

 

 

forandrer passordet, kommer enda ikke inn i spillet.

lager ny ingame pin, prøver å logge inn med pin, feil, logger inn med passord, feil.. blir gal.

 

 

Hva er det jeg gjør feil her?

Får du logget på NCSOFT?

Du er sikker på at du lastet ned "EU" klienten? Lagde deg EU account?

Lenke til kommentar

been there done that:) Rift gikk jeg lei av veldig fort. De gjorde som wow. Alt skulle være så forbanna lett:/

Men tanking i Rift er det beste jeg har vært borti i min lange MMO periode :) (rogue tanking)

 

AION er akkurat det samme , bare enda mer grind og farming (det har disse rare pling-plong lydene da ) , men hver sin smak :)

Lenke til kommentar

been there done that:) Rift gikk jeg lei av veldig fort. De gjorde som wow. Alt skulle være så forbanna lett:/

Men tanking i Rift er det beste jeg har vært borti i min lange MMO periode :) (rogue tanking)

 

AION er akkurat det samme , bare enda mer grind og farming (det har disse rare pling-plong lydene da ) , men hver sin smak :)

lol jeg tviler på at du kan slå sammen RIFT og Aion så lett:P

 

De er helt forskjellige spill, og visst du følger med på hva vi har skrevet så ser du at de har opdatert spillet mye, og fikset mye problemer med spillets grinding :)

Lenke til kommentar

Da har jeg spill Aion i et par timer. Endte opp med å kjøpe spillet igjen siden jeg ikke fikk tilgang til min gammle konto. Siden spillet koster 19 euro og en mnd koster 17 euro var det ikke det store "tapet"

 

Har en lvl 15 chanter no, spillet er grett nokk men det er en ting som plager meg noe jævelig. Fikk en panda pet. Gleden var stor da jeg fant ut at han kunne holde items for meg og grave frem pakker til meg hver time. Men det forbanna dyret piper hele tiden. Klarer faktisk ikke å ha på lyden i spillet lengre.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...