Gå til innhold

Vil Google+ danke ut Facebook?


Stagiriten

  

51 stemmer

  1. 1. Vil Google+ ta over for Facebook som sosialt nettverk nummer 1?

    • Ja
      11
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fremtiden tror jeg det. Google er en mye større bedrift og jobber mer profesjonelt. Tipper Google+ kommer med nye funksjoner etterhvert som Facebook ikke har.

 

Det er jeg uenig med pga. at det ser ut til Facebook holder på å utvide sitt nettverk (f.eks. deres kommende musikktjeneste), og det er blitt klart at Facebook ikke er redd å kopiere funksjoner som konkurrenter utgir.

 

Som nevnt tidligere har allerede Facebook millioner av vennenettverk satt opp, med mer en gode nok funksjoner allerede implementert. Jeg tviler sterkt på at folk vil velge å gå helt over på Google+ eller andre sosialnettverk mens de enda har Facebook.

Lenke til kommentar

Ja, men hvorfor skulle den vanlige personen i gata hoppe over til G+ når de stort sett er fornøyd med Facebook? Ja, de blir sinte på forandringene som kommer - men blir vant med det etter to uker, og begynner å like det.

 

Jeg tror ikke de vil gjøre det jeg altså...

 

men husk at facebook tross alt ikke har eksistert i tusen år...

 

Land har blitt delt i øst og vest og folk gjør som de vil...

 

Jeg tror ikke G+ betyr kroken på døra for facebook av nøyaktig de samme årsakene som du beskriver..

 

Noen vil utelukkende bruke den ene, og noen den andre, mens enda flere vil sikkert på sikt på en eller annen måte bruke begge...

 

Mulig jeg tar feil...Men.. Jeg personlig liker G+ i alle fall...

Lenke til kommentar

Dersom folk hadde hatt bry til å "migrere" over, men det skjer nok dessverre ikke fordi folk er late vanedyr. Blir nok bare de som bruker en del tid på nettet som ender opp på google+.

 

Jeg liker google+ mye bedre enn facebook, men det er foreløpig alt for tomt. Uansett hvor mange ganger jeg har delt g+ invites og nyheter om at det er åpent for alle nå. :]

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de vil gjøre det jeg altså...

 

men husk at facebook tross alt ikke har eksistert i tusen år...

 

Land har blitt delt i øst og vest og folk gjør som de vil...

 

Jeg tror ikke G+ betyr kroken på døra for facebook av nøyaktig de samme årsakene som du beskriver..

 

Noen vil utelukkende bruke den ene, og noen den andre, mens enda flere vil sikkert på sikt på en eller annen måte bruke begge...

 

Mulig jeg tar feil...Men.. Jeg personlig liker G+ i alle fall...

Jeg sier ikke at G+ er elendig, er medlem der selv. Men problemet der er at kun 9 av mine... 400 venner på Facebook er på G+. Jeg klandrer dem egentlig ikke, for hva er det G+ gjør som Facebook ikke gjør?

 

Hvis G+ klarer noe sensasjonelt, kan det være en mulighet - men pr dags dato, nei.

 

Det er bare å se på nettsamfunnene i Norge. Nettsamfunnet til dagbladet (husker faktisk ikke navnet) var populært da jeg var i 7. klasse. Etter en teit design-endring flyttet folk over til Nettby. Til slutt, da Facebook kom, og "alle" var der i motsetningn til nettby - valgte man selvsagt Facebook med sine bedre løsninger.

Lenke til kommentar

Etter en teit design-endring flyttet folk over til Nettby. Til slutt, da Facebook kom, og "alle" var der i motsetningn til nettby - valgte man selvsagt Facebook med sine bedre løsninger.

 

Er ikke egentlig uenig med deg altså.... Jeg var mer aktiv på nettby enn facebook og vi så jo hvordan det gikk :/

 

Jeg kommer aldri til å tilgi VG for det der :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...