Gå til innhold

Uncharted startet som fantasy (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Klarer ikke å se for meg Uncharted i fantasy-setting nå, men det hadde nok ikke vært en like stor suksess sånn rent salgsmessig. Tror Sony hadde rett der, til tross for hvor godt jeg liker fantasy.

Skrevet (endret)

For min del kunne de droppa alt unaturlig, har begge spillene men har lagt begge bort når man kommer til "monstrene"

Endret av Belfez
Skrevet

Synes monstrene gir en sånn mystisk følelse (: for min del er Uncharted Perfekt.

Ditto. I et spill som går ut på å finne skatter som er redusert til myter og sagn passer det veldig godt å bringe inn avskyelige snømenn og denslags. De går nærmest hånd i hånd.

Skrevet

Tja, et Uncharted-spill satt til Norge, med underjordiske vesener, troll og huldra, kunne jo blitt riktig så bra.

Trenger forresten ikke være Uncharted heller, jeg vil bare ha et spill med den settingen. :)

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Uncharted Norge hadde vel vært ultrabra. Hadde sikkert solgt spillet nesten bare pga de vakre fjordene. Måtte hatt en Norrøn skatt og by :p

Endret av Slettet+513
Skrevet

Litt overnaturlig passer kanskje inn i skattejakt-sjangeren, men utviklerne burde vært flinkere til å sette rammene rundt det langt tidligere. I begge spillene har jeg følt at det ikke passet inn med resten av verdenen i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...