Gå til innhold

[Løst] Jada, enda en "Hjelp med PC-oppsett"-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takk :)

 

Vet dette sikkert er vanskelig å svare på, men ca. hvor bra kommer dette oppsettet (listen på forrige side, men med 6950) til å kjøre BF3?

 

En 6950 er hva DICE selv setter som recommended. Da høres det ut som 60, kanskje mer, FPS med alt på max. Vi får se når beta'en kommer! 29, eller 27-ende for de med Tier 1 edition av MoH :cool:

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS

OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT

PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)

MEMORY: 2 GB

HARD DRIVE: 20 GB

GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)

GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)

SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE

KEYBOARD AND MOUSE

DVD ROM DRIVE

 

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS

OS: WINDOWS 7 64-BIT

PROCESSOR: QUAD-CORE CPU

MEMORY: 4 GB

HARD DRIVE: 20 GB

GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)

SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE

KEYBOARD AND MOUSE

DVD ROM DRIVE

Endret av JewAlmighty
Lenke til kommentar

Har du vurdert dette kortet? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622728

 

Så det var anbefalt i en annen tråd og egnet seg veldig bra for klokking..

 

Jeg vet ikke hvordan det rangerer i forhold til det du har valgt da.. Jeg vurderte dette, men slo til på demo-kortet som jeg nevnte tidligere i tråden.

 

Det er vel det samme kortet som det jeg droppet til fordel for det jeg har på listen nå, hvis jeg ikke tar helt feil. Så ut som det presterte en del dårligere.

Endret av javanuben
Lenke til kommentar

Jeg ville putta de penga i et bedre hovedkort.

P8P67 eller P8Z68

 

Vil en oppgradering av hovedkortet gi meg en forbedring i ytelse som er verdt prishoppet? (er skikkelig noob på hovedkort) I så fall: hvem av de to kortene burde jeg gå for, og hvorfor?

 

Ytelsesmessig så vil du nok ikke merke forskjell, forskjellen ligger i stabiliteten og brukervennligheten. Det ser ikke ut som Gigabyte kortet har UEFI BIOS, noe som virkelig er å anbefale. Det gjør alt så mye enklere:) Jeg ser ikke noen grunn til å bytte ut noe annet, så det er opp til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...