Gå til innhold

Final Fantasy XIII-2 har fått dato (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Is this ever going to end?

 

Jeg mener, er ikke XIII-2 langt, langt ut i serien nå.

 

Det er ikke noen felles verden eller historie mellom de vanlige nummererte FF spillene. Det er ikke slik som Halo eller GeoW der alle spillene hører sammen. Dermed er det ikke noen logikk i at serien bør avsluttes bare fordi det har kommet veldig mange spill som bærer navnet.

 

XIII-2 er riktignok en fortsettelse på XIII, men det er ikke et spill i hovedserien og det har ingenting med FF1-12+14 og gjøre, ei eller andre spin-off spill. En kan si det slik; FF XIII-2 er spill nr. 2 i FFXIII sagaen, på samme måte som GeoW 3 er spill nr. 3 i Geow sagaen.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Is this ever going to end?

 

Jeg mener, er ikke XIII-2 langt, langt ut i serien nå.

 

Det er ikke noen felles verden eller historie mellom de vanlige nummererte FF spillene. Det er ikke slik som Halo eller GeoW der alle spillene hører sammen. Dermed er det ikke noen logikk i at serien bør avsluttes bare fordi det har kommet veldig mange spill som bærer navnet.

 

XIII-2 er riktignok en fortsettelse på XIII, men det er ikke et spill i hovedserien og det har ingenting med FF1-12+14 og gjøre, ei eller andre spin-off spill. En kan si det slik; FF XIII-2 er spill nr. 2 i FFXIII sagaen, på samme måte som GeoW 3 er spill nr. 3 i Geow sagaen.

 

Alt du sier er bare piss ,Grøgger kan ikke ha mere rett, ikke kom med dette pisset visst du vet hva Final Fantasy er for noe din douche

Lenke til kommentar

Det er kommet en ny story-trailer. Selv om man ikke skjønner så mye av diaologen så får man sett noen av karakterene som kommer tilbake og hvordan de har forandret seg. Musikken går jeg utfra at er theme song til den japanske utgaven, om vi får noe nytt eller en engelsk versjon er vel usikkert.

 

 

 

 

Advarsel: Dette klippet inneholder svært vakre scener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...