Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Dekkes "douhell" av forsikring?


MrLuni

Anbefalte innlegg

Hadde et uhell med mobilen under en tur på do her i helga. Den havnet altso i dass.. Dekkes det av forsikringa?

Det er en Desire det er snakk om, og så er det nå 1000kr i egenandel siden abb ikke er så gammelt. Tror dere jeg får en ny Desire tilbake? Lite vits å punge ut 1k for en gammel mobil. Evt. hvilken mobil for jeg tilbake tro?

 

Forresten andre mobilen det skjer at mobilen får en svømmetur i do. Første mobilen overlevde tildels faktisk, ga den til X'en :whistle:

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatormelding splitt

Tråden er splittet ut fra "Mobilforsikring fra Chess", da denne tråden er nær ett år gammel. Vennligst start nye tråder heller enn å "bumpe" gamle etter prinsippet én tråd - én sak, ellers kan du risikere at brukere som leser tråden svarer på trådens opprinnelige spørsmål heller enn ditt, noe som leder til kaos.

Lenke til kommentar

altså jeg mente det ikke frekt:) vet ikke hvor mange ganger den forgje tlf min gikk i asfalten og mast den ut av bilen og slikt. om du bruker forsikringen til chess får du ny eller reparert tlf hvos uhellet hadde en ytre påvirkning. om du har reiseforsikring innbo kan det være dem dekker dette om det ikke var i doen hjemme. kan jo si elven påfjellet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...