Gå til innhold

Her er Intels nye vannkjøler


Anbefalte innlegg

Slik jeg ser det burde intel ha satset på en cpu med intigrert kjøleblokk.

 

Just ad water.

 

Ingen kontaktflater og kjølepasta, bare maks kontakt hele veien.

Dette måtte i såfall vært som en egen SKU og ikke i stedet for de vanlige variantene.

 

Når det gjelder muligheten for å bestille bulk varer uten alt mulig bundlet med er jeg helt enig med de fleste her. Sist jeg fikk noe i ren bulk pakke var med Mtron SSDene jeg kjøpte i 2008, de kom kun nedpakket i skumgummi og med en A5 leaflet med info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Sist jeg fikk noe i ren bulk pakke var med Mtron SSDene jeg kjøpte i 2008, de kom kun nedpakket i skumgummi og med en A5 leaflet med info.

Husker jeg mottok 3 stk Athlon 2800+ (Burton) i en søt liten eske, det var vel siste gangen tror jeg. AMD/Intel driver jo reine miljøkriminaliteten ved å insistere på å sende oss mye mer enn hva vi behøver (eller er det nettbutikkene?).

Lenke til kommentar
<snip>
Husker jeg mottok 3 stk Athlon 2800+ (Burton) i en søt liten eske, det var vel siste gangen tror jeg. AMD/Intel driver jo reine miljøkriminaliteten ved å insistere på å sende oss mye mer enn hva vi behøver (eller er det nettbutikkene?).

Det er vell en kombinasjon av markedsføringsavdelingen hos diverse produsenter og nettbutikkene som fører til at alt MÅ ha en flashy innpakning med 5-20x mer volum enn nødvendig, og ha med alt mulig rart i bundle. CPUer kommer med heatsink og en pakke som er ca 8x8x8cm (eller mer), mens 4x4x2cm ville holdt lenge for bare CPUen. Det ville også gjort frakt mye lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...