Gå til innhold

Windows 8 er vist frem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Copy og paste operasjoner fra Explorer benytter ikke seg av dette i fil/io api kall.

Alternativet er å finne en filbehandlere som kan benytte long (prefix api kall), 7-ZIP , total commander , fastcopy - f.eks har støtte for mere enn 260.

 

Ja, men så er det å aksesere filene og behandle de med tredjepartsprogrammer igjen, som kanskje ikek støtter det. Det blir et vanvittig rot, det er et problem, og det er bare i svært spesifike situasjoner du kan komme deg rundt det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Syns det virker så uinspirert når Windows etterhvert slipper "1 OS i året" forskjellene er så små at jeg sliter med å se poenget i å oppgradere. Lengter etter et OS som virkelig revolusjonerer, det er så tydelig at Windows med dette leter etter en måte å tjene mer penger og noen små oppdateringer for å sikre programvaren deres mot piratkopiering... :thumbdown:

Lenke til kommentar

"lastarda 13:05, tor 15.sep

Kan jeg ta ut harddisken å sette inn en annen og installere windows 8 på den, og bytte mellom de uten at det blir problemer?"

 

Sent svar, men kan ikke se a noen har svart.

Så klart du kan, og du kan bytte mellom harddisekne så ofte du vil. Anbefaler deg å kjøpe enda en å installere Linx Mint eller Ubuntu på den. Så kan du få litt peil hva som er best, og om det egentlig er nødvendig å kjøpe.....

Lenke til kommentar

Forsøkte forresten å starte opp med et USB-tastatur m.rullemus i.

Funker heller ikke. Ikke med USB mus heller, selvom det lyser i den.

Kommer ikke lengere enn til språkvalget (som jo ikke har noen valgmuligheter da)

 

Samme tastaturet bruker jeg foresten på en mediaPC som kjører W8 på Tv'n.

Den har det slik at blå-koden, den Fn-tasten som må trykkes ned, er motsatt. Må holde den nede for spesielle bokstaver.

Og spar meg for opplysninger om at dette ikke er den endelige versjonen da, vær så snill.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...