Gå til innhold

Kan du finte Ronaldo på rumpa? (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er drit lei av at microsoft får så mange fordeler! og hvorfor i hutti? har de betalt for å få demoen en dag før? hva hjelper det microsoft å få demoen EN dag før på xbox og pc...

 

PS3 får det senere pga. noe Sony gjorde med PSN.

 

jeg får ikke igang pc demoen? vet ikke helt vordan jeg skal starte den? når jeg går in på AutoRun ikonen kommer jeg till fifa 11 menyen tilslutt??? og da sier de att jeg skal stappe in fifa 11 cd:en (jeg eier fifa 11 till pc) :S noen som har lignende problem?

 

Skjedde med meg også. Måtte avinstallere fifa 11 -.-

Man må starte FIFA12.exe, ikke autorun.exe. Noobs.

 

Etter å ha prøvd demoen var det ganske skuffende. Elendig grafikk, se på publikum, det kunne de fint gjort bedre hvis de hadde giddet. Fysikken var ganske lik de andre spillene, litt finere forsvarsteknikk, men uansett ikke noe særlig å hoppe i taket for.

 

Kontrollene var også bygget mest opp mot håndholdt, og helt ubrukelig hvis man prøver å bruke tastatur. Hvis man skal bruke håndholdt, kan man jo like godt kjøpe det til PS3, og få bedre grafikk med på kjøpet.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Er drit lei av at microsoft får så mange fordeler! og hvorfor i hutti? har de betalt for å få demoen en dag før? hva hjelper det microsoft å få demoen EN dag før på xbox og pc...

 

PS3 får det senere pga. noe Sony gjorde med PSN.

 

jeg får ikke igang pc demoen? vet ikke helt vordan jeg skal starte den? når jeg går in på AutoRun ikonen kommer jeg till fifa 11 menyen tilslutt??? og da sier de att jeg skal stappe in fifa 11 cd:en (jeg eier fifa 11 till pc) :S noen som har lignende problem?

 

Skjedde med meg også. Måtte avinstallere fifa 11 -.-

Man må starte FIFA12.exe, ikke autorun.exe. Noobs.

 

Etter å ha prøvd demoen var det ganske skuffende. Elendig grafikk, se på publikum, det kunne de fint gjort bedre hvis de hadde giddet. Fysikken var ganske lik de andre spillene, litt finere forsvarsteknikk, men uansett ikke noe særlig å hoppe i taket for.

 

Kontrollene var også bygget mest opp mot håndholdt, og helt ubrukelig hvis man prøver å bruke tastatur. Hvis man skal bruke håndholdt, kan man jo like godt kjøpe det til PS3, og få bedre grafikk med på kjøpet.

var ikke noe fifa12.exe da jeg skulle installere den.

/facerape

 

 

 

"Kan du finte Ronaldo på rumpa?"

Dette lukter det spillverket av. Skjerpings.

spillverket og gamer.no er det samme ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvekjørt demoen i noen timer... Og dette syns jeg var skuffende greier. De fleste problemene er der fremdeles, selv om forsvaring har blitt litt bedre. Det er så j.... typisk EA Sports og hvile på laurbærne når de får noe sånn tålelig til. Fysikkforbedring er forsåvidt grei, men tok dette virkelig to år å utvikle?!

 

Foreløpig syns jeg det ser ut som PES har gjort flest forbedringer. Liker demoen veldig godt. Men om det er nok til å ta igjen FIFA er en annen sak. PES var etter min mening en katastrofe i fjor.

 

Skal i hvert fall spille disse demoene i hjel før jeg bestemmer meg!

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvekjørt demoen i noen timer... Og dette syns jeg var skuffende greier. De fleste problemene er der fremdeles, selv om forsvaring har blitt litt bedre. Det er så j.... typisk EA Sports og hvile på laurbærne når de får noe sånn tålelig til. Fysikkforbedring er forsåvidt grei, men tok dette virkelig to år å utvikle?!

 

Foreløpig syns jeg det ser ut som PES har gjort flest forbedringer. Liker demoen veldig godt. Men om det er nok til å ta igjen FIFA er en annen sak. PES var etter min mening en katastrofe i fjor.

 

Skal i hvert fall spille disse demoene i hjel før jeg bestemmer meg!

 

Da har PES gjort forbedringer i år som FIFA gjorde ifjor :p

Lenke til kommentar

Hvorfor kunne de ikke bruke en dag til å oppdatere demoen m.t.p overganger som har skjedd i sommeren? Fabregas og Nasri er fortsatt på Arsenal, Aguero mangler på City osv... Trist kjedelig!

 

Fab og nasri er fortsatt på arsenal ja,sikkert fordi uten dem hadde ikke arsenal kunnet stille opp mot de andre lagene på demoen, men aguero er på city... hvis du bare leter på benken.

 

Ellers er spillet irriterende vanskelig mot computeren på vanskeligste nivå, men det blir en vanesak. Har spilt det mot en kompis og da blir spillet mye morsommere, så gleder meg til dette kommer ut!

Lenke til kommentar

Da har PES gjort forbedringer i år som FIFA gjorde ifjor :p

 

Hehe, godt mulig det ja :cool:

 

Men etter å ha prøvd begge mer nå må jeg si at det er digg å møte en så intelligent AI som det nye PES har. Den er utenomjordisk mye bedre enn FIFAs, og for meg som for det meste spiller karrieremodus med en kompis i singleplayer veier det tungt. Spillmotoren har også mye mer variasjon enn kanaderne sin.

 

Når det er sagt er det fremdeles noe som føles feil med PES. I år blir det i hvert fall jevnt over hvilket spill som får min stemme :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...