Gå til innhold

Pioneer DVD slot eller tray?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smak og behag for det meste. Er man så vinglete at man er i fare for å vimse borti skuffen når den står ute bør man velge slot :D . Mange som synes det er mest praktisk og raskere med slot

Skrevet

slot vi ikke kunne bruke 8cm disker. så hvis du noen gang skulle trenge en slik, vil du ikke kunne bruke den i slotspillere...

ellers vil jeg si at slot er mye mer praktisk.

Skrevet

Slot "bråker" mer også, det er ihvertfall min erfaring. Du hører susingen mye lettere i en slot-spiller...

Jeg kjøpte selv Pioneer DVD slot, men byttet den inn tvert da jeg fikk høre kompisen's Tray-utgave...

Skrevet

Kjøp Slot utgaven.

Er så uuuuuuuuuutrolig mye behageliere å bare stikke cd/DVD'en rett inn og ikke måtte vente på at skuffen skal komme ut.

Skrevet
Kjøp Slot utgaven.

Er så uuuuuuuuuutrolig mye behageliere å bare stikke cd/DVD'en rett inn og ikke måtte vente på at skuffen skal komme ut.

:yes: Yes, Sir!

Skrevet
Kjøp Slot utgaven.

:yes:

Skjønner ikke hvorfor de prosuserer tray?

Noen som har en forklaring på det? hva er liksom poenget med en skuff når du kan bare stikke CD-en inn?

Skrevet
Kjøp Slot utgaven.

:yes:

Noen som har en forklaring på det? hva er liksom poenget med en skuff når du kan bare stikke CD-en inn?

billigere? :shrug:

Skrevet

Fordi det er bedre, mindre stress for cdene, og mindre bråk, og mindre som kan gå galt, lettere å fikse.

AtW

Skrevet

Har Pioneer DVD 106S slot-in. Denne kan være så irriterende noen ganger! Hvis den først har bestemt seg for at cdn ikke skal inn, så skal du få lov til å bale. Da står den bare dere å klikker. Hadde tatt tray hvis jeg valgte idag...

Skrevet

Jeg har brukt Pioneer både som slot-in og tray, og synes slotin er klart kjekkest. Støyforskjellen er ubetydelig. I tillegg får cd'en seg en liten børstulf idet den blir stukket inn, det holder den ren og pen. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...