fjarle Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Med denne designdroiden frir Samsung til de yngste. Sniktitt: Samsung Galaxy Y
cfg Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Likte prisen på den, utseende var heller ikke så galt!
PantZman Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 (endret) Var ikke denne ganske lik Galaxy Mini i pris og innmat? Endret 12. september 2011 av PantZman
DjDarkDragon Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Jeg blir mer nyskjerri på laderen samsung bruker i alle "demo" bilder og videoer jeg.. noen som kan si om dette er en lader som følger med på noen modeller eller hva som er spesielt med den?Må være en grunn til att samsung bruker den på alle messer og slikt.
DjDarkDragon Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 kan legge til att det er ikke alle gangene man ser bilde av denne laderen den har den ekstra tyveri sikringen på seg...så lenge den tyverisikringen er der er det jo selvbeskrivende..men når den ikke brukes må det jo være flere grunner til å bruke denne laderen.
fjarle Skrevet 11. september 2011 Forfatter Skrevet 11. september 2011 DjDarkDragon: Liknende utstyr brukes ofte i butikk for å sikre telefoner. Det utstyret jeg har vært borti kommer både med en- og to-punkts sikring. Sannsynligvis begynner noe å ule også dersom du river ut den som ser ut til å kun lade telefonen, altså den som ikke har den ekstra klossen du ser på disse bildene. Dette er ikke utstyr som følger med i noen salgspakker, iallfall ikke som jeg har sett
aleksander01 Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 kansje vurdere Huawei U8150 IDEOS eller SE xperia mini/ mini pro istedenfor denne? spørs hvor mye man vill betale, ideoes koster nå 800 kr som er myyyye bedre kjøp en denne...
MysticoN Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Den har sølvramme akurat slik som Iphone hadde før. Kom igjen Apple, dette er en stor sjangse for enda en runde i rettsystemet. En fin test men desverre ikke en mobil for meg:)
Rankiz Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Kjøper heller en brukt version av en bedre telefon på Finn.no skal jeg ha noe så billig, som f. eks en HTC, Galaxy eller iphone 3GS.
Dotten Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Fin kandidat til ungene, akkurat nå har de Optimus One som fungerer ypperlig til deres bruk. En smarttelefon er noe alle burde vurdere å kjøpe til ungene/ungdommen sin, en fin enhet å bruke og lære seg den digitale hverdagen. Alt for mange foreldre som skyver dem ned i den digitale kløften fordi de tror "dette har ikke ungene noe godt av". 9-åringen min har nå lært seg om kart, vær, gps, treningslogg, internet, kommunikasjon, skriving til venner osv, mens kompiser som blir nektet slikt av foreldre er fullstendig kunnskapsløse på området - helt opp i 13-14 års alderen. Forhåpentligvis gjør prispresset og biligmodeller det lettere for foreldre å se nytteverdien.
Anbefalte innlegg