Gå til innhold

Dead Island - Problemer med Steam-key

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Er norsk statsborger og kjøpte spillet i Norge.

Får feilmeldingen i steam når jeg skriver inn koden. Dette produktet er ikke tilgjengelig i dette landet ditt kjøp er opphevet.

Hva er dette for no dritt?

kjøpt på cdon.

Endret av Slettet+513
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er norsk statsborger og kjøpte spillet i Norge. På cdon.

Får feilmeldingen i steam når jeg skriver inn koden. Dette produktet er ikke tilgjengelig i dette landet ditt kjøp er opphevet.

Hva er dette for no dritt?

kjøpt på cdon.

du har vell Kvitering? send tilbake! eller ring CDON og få tilsendt en ny kode. problemet er jo og bevise at dette faktisk er sant. men så kan de også skylde på Steam.

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Har prøvd å kontakte utgiveren direkte. Venter på svar.

Men noe er endret nå er feilmeldingen annerledes. Feilmeldingen jeg får nå som gjør at jeg ikke kan installere. Er "Bloodbath arena is not available in you country."

Endret av Slettet+513
Skrevet

Jeg prøvde å kjøpe dette spillet på direct2drive, men får beskjed om at det er sperret for salg i landet mitt. Elkjøp og Spaceworld fører det ikke pga. terror på Utøya, enormt god dømmekraft...

Da står jeg igjen med Steam til €49.99 og Gamestop til 450kr, begge alternativene er overpriset så til de grader.

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

pokker, er dette sant risikerer vi vel alle at Battlefield 3 blir forbudt i landet også.

Endret av Slettet+513
Skrevet

pokker, er dette sant risikerer vi vel alle at Battlefield 3 blir forbudt i landet også.

Det er ikke forbudt, enkelte butikker har tatt vekk voldelige spill pga. utøya-tragedien.

Skrevet

de klarte og messe up releasen. De fleste keys for skandinavia og UK fungerer ikke. De holder på med å fikse det.

Funka med meg på steam, men multiplayeren er det mest ustabile jeg har spillt noen gang. Disconnecter hele tiden.

Gjest Slettet+513
Skrevet

Viste det. Når det kommer ett kult spill virker det aldri med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...