Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skype er ovelegen på lydkvalitet. Jeg synes det både er synd og merkelig at Sony ikke har prioritert en bedre samtaleopplevelse på ps3. Elendig lydkvalitet og det faktum at man MÅ være i samme lobby/squad/spill/lag for å kunne kommunisere er egentlig bare trist.

 

Hver gang jeg spiller med ps3-mic, må jeg ha mobilen tilgjengelig slik at jeg kan ringe om vi skulle havne på forskjellig lag. Tåpelig.

Lenke til kommentar

Tre grunner til at jeg ikke bruker Skype.

 

1. Jeg bor ikke alene, så om jeg tar kontrollen over tven og spiller vil dama mest sannsynlig bruke pcen, og da også lyden.

2. Laptopen vi hadde er for lengst på dynga, og om jeg skal bruke Skype må jeg enten flytte pcen eller skaffe meg en forlenger av noe slag for headset.

3. Enten må jeg ha headset på ukomfortabelt, eller droppe å høre noe særlig lyd fra pcen.

 

Og på toppen av det hele (og fjerde grunnen, egentlig) synes jeg Skype er kjipt, selv om det selvsagt er fint om man absolutt må bruke det. Jeg har kjøpt meg en PS3, et headset samt Battlefield 3, og forventer egentlig at noe så simpelt som det burde vært fikset nå, ved å f.eks gi ut en minipatch som kun fikser det. Man MÅ ikke gi ut patcher som fikser tusen ting om gangen, regner jeg med. Synes DICE er kvalmt treige med å fikse opp.

Lenke til kommentar

Wow. Noen som sliter med å få oppmerksomhet i real life ? whistle.gif

 

Neida, dere var veldig søte sammen. Perfekt par, når jeg ser på bildene deres.

 

btw: Heter ikke en av dere Kattlauv eller noe? Var vel venn med en av dere på den gamle kontoen min (sixilluzions). Regner med den det måtte gjelde, har forbedret seg mye siden sist gang vi var i samme game, for da stod kattlauv bare nederst hele tiden .. =P

 

Bazinga: Hvor blir det av deg for tiden? Lenge siden jeg har tatt dogtagen din nå, trønder :)

 

Endret av iDovakhiin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...