Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å spille mye i dag om noen vil joine

 

 

 

Merkligt. Gulf of oman har kun fly om du velger server selv, tar du quick play er det ikke helikopter eller fly med. Samme er det på sharaqi peninsuela:s. Kan andre teste dette? Irriterende

 

 

Har ikke det problemet. Har spilt Quick Play (Conquest vel og merke) igår, og hadde heli og fly tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Nå tok jeg server valg og når denne banen kom var dte kun 3 flagg og ingen jets. A og til er set jets og 4 flagg:s

 

Nå finner jeg nesten ikke servere engang

 

 

Edit. Kom nå inn på server med fly:s. Må være forkjsllig fra server til server. Mappet skiftet nå tiø penisuela og ser var det helikopter. Noe jeg ikke hadde ista.

 

Er noe mer serverne. Infantery only?

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Hva synes folket om de 'nye' kartene? Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men jeg liker at det er så mange bygninger og etasjer å velge mellom, gir det hele en litt mer spennende følelse når folk kan lure rundt i tredje etasje. Men omtrent alle jeg spiller med er fullstendige idioter. Jeg spiller kun hardcore, og jeg blir nesten drept mer av mine egne lagkamerater enn av fienden.

 

Jeg leter alltid etter noen å spille med, så de som foretrekker å spille hardcore rush må gjerne legge meg til!

Lenke til kommentar

Nå tok jeg server valg og når denne banen kom var dte kun 3 flagg og ingen jets. A og til er set jets og 4 flagg:s

 

Nå finner jeg nesten ikke servere engang

 

 

Edit. Kom nå inn på server med fly:s. Må være forkjsllig fra server til server. Mappet skiftet nå tiø penisuela og ser var det helikopter. Noe jeg ikke hadde ista.

 

Er noe mer serverne. Infantery only?

Det varierer, samme med antall baser. Har spilt Back to Karkand med både 3 og 5 flagg. De med flest flagg har helikopter og jets. Litt merkelig.

Lenke til kommentar

Er helt riktig det han sier. Jeg som er ekstremt offensiv i stilen, og alltid i action, må ha svært høy sensitivitet for å kunne gjøre det. Men hvis jeg setter sensitiviteten over midten, og prøver å løpe rundt, så henger det alltid seg. Prøver jeg å vri meg til høyre, så vrir den seg alltid litt lenger enn hva jeg holder inne, og det virker som det lagger. Det er liksom ingen gli i det. Da må man ha lav sensitivitet, og da er det jo umulig å være offensiv, siden en bruker mye lenger tid på å snu seg. Er helt forferdlig, og du kan jo egentlig se det i videoen også, når han spiller på xbox, hvor han har mye høyere sensitivitet, så snur han seg direkte rundt uten noe slik, og det er jo selvsagt 1000ganger lettere da.

 

PS3 er for gammel. Gi oss nr 4.

Endret av iDovakhiin
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig han klager på i den Youtube videoen? Sliter enkelte PS3-eiere med at siktet henger etter?

Jeg har PS3 og husker at mens jeg spilte betaen så slet jeg med siktet siden jeg gikk rett fra Bad Company 2, hvor jeg hadde brukt så mange timer at jeg kjente kontrollen perfekt. Men etter betan har jeg ikke merket noe problemer når det kommer til å sikte og bruke kontrollene. Nå har jeg ikke prøvd BF3 på Xbox, så som han sier så er det mulig at jeg bare har vent meg til kontrollene, men jeg er ganske sikker at de fungerer fint.

Lenke til kommentar

Da har jeg og Ginecólogo Necrolamedor spilt BF3 sammen for første gang. Har vist han hvordan en pro spiller. :cool:

Spesielt Seine Crossing gikk bra. 46 kills, 29 death og 10864 poeng. Han kom på andre plass, og var rundens nest beste med 25 kills, 26 death og 8846 poeng. På toppen av at vi er best, så var runden veldig jevn og. Vi hadde igjen 24 tickets. Det er gøy!

 

Men ellers så slår det meg at folk ikke vet hva granterer er, og ikke vet at det går ann og spotte. Med mindre fienden er veldig nær meg, så spotter jeg han før jeg skyter etter han. Større sjansen for at han blir drept, enn at jeg skal prøve selv.

 

Men joda, vi samarbeidet bra. Vi er ekte menn! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...