Gå til innhold

[PS3] Battlefield 3 Venneliste og diskusjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha sykeste runden. Fikk plantet M-COM med 1 ticket igjenn. Og vi vant :D

 

PS3 nede for maintenance i morgen står det på twitter

 

Var jo helt syk den runden på Grand Bazar vi hadde i dag òg. Herre for en sliiiteseier.

 

Var vel denne?

 

 

Hadde nettopp en lekker runde med en kompis.

 

Canals 43-8

Ja det var den. Det var 1 ticket igjenn på den nest siste M-COM'en :) Løp over den gangbroen, kulene hagla rundt meg. Konge :D

 

Vi på PS3 får Strike at karkand ( ? ) først, det blir bra! Tar juleferie fra 21des og er tilbake i leil. utpå nyåret. Ingen PS3 på meg i julen..

Lenke til kommentar

haha sykeste runden. Fikk plantet M-COM med 1 ticket igjenn. Og vi vant :D

 

PS3 nede for maintenance i morgen står det på twitter

 

Var jo helt syk den runden på Grand Bazar vi hadde i dag òg. Herre for en sliiiteseier.

 

Var vel denne?

 

 

Hadde nettopp en lekker runde med en kompis.

 

Canals 43-8

Ja det var den. Det var 1 ticket igjenn på den nest siste M-COM'en :) Løp over den gangbroen, kulene hagla rundt meg. Konge :D

 

Vi på PS3 får Strike at karkand ( ? ) først, det blir bra! Tar juleferie fra 21des og er tilbake i leil. utpå nyåret. Ingen PS3 på meg i julen..

Ja, og da det ble arma, så drepte jeg 4 mann borte på A (som var sprengt) og løp og la meg ned oppe på broen. Drepte vel 3 mann som prøvde å disarme. Skrek faktisk "JAA", da vi klarte det thumbup.gif

 

I dag har jeg spilt så mange lekre runder, at Score Per Minute har gått opp til 598 new_woot.gif 2 poeng til nå.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...