Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...finnes vel ingenting som er idiotsikkert?

 

Winflasher finner du på Maemo-sidene, installer den og legg firmwarefilene i samme directory. Start CMD som administrator, for sikkerhets skyld, finn frem til der flasher og firmwarefilene ligger og kjør kommandoen du ser i skjermdumpen min.

Telefonen har du allerede skrudd av, når den sier waiting... plugger du inn usb-kabelen og slår på telefonen. Voila! Gikk mistenkelig smertefritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bilder, kontakter og musikk ble bevart. Av alt programmer må installeres på nytt. Forresten veldig enkelt å installere programmene på nytt, er bare å hente under nedlastinger i butikken. Mye av settings er bevart når du får de tilbake!

 

Jo, er PR 1.1, har kontroller til musikkspiller på låseskjerm.

Endret av skripis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hm jeg fikk ikke noe i commandvinduet, men telefonen viste en slags progressbar, og når alt var ferdig lå telefonen bare og blinket LED, svart skjerm. Commandvinduet var klar til ny kommando, ferdig med prosessen som den hadde jobbet med.

 

Tok ut USBen fra mobilen og den bootet opp. Valgte tid, dato land og språk, det kom opp om jeg ville start the tour, den introgreia når man har ny tlf. Jeg swipa den NED og telefonen stod lenge med sånn jobbesirkel. Iallefall 10 minutter. Den driver enda på med det. Svart skjerm, kun sånn loadingsquircle i midten av skjermen.

 

Volumknappen funker, kommer lilla bar øverst på displayet. Den skrur av skjermen også etter tid, men ikke ved lockkey.

 

Skjedde dette hos deg, Skripis?

 

 

edit: rebooter telefonen. får se.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...