Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk plutselig en merkelig lockscreen:

 

20111111_005.jpg

 

Ser ut til at bildene og appsgridet blør sammen. Dette er lockscreenen forresten, jeg swipet den bort etter jeg tok bildet, den ble mørkere når jeg ikke rørte den, og lyste opp med dobbeltap og lockkeypress.

 

Snodig.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

fikk plutselig en merkelig lockscreen:

 

20111111_005.jpg

 

Ser ut til at bildene og appsgridet blør sammen. Dette er lockscreenen forresten, jeg swipet den bort etter jeg tok bildet, den ble mørkere når jeg ikke rørte den, og lyste opp med dobbeltap og lockkeypress.

 

Snodig.

du har ikke deaktivert lys sensoren? i såfall, så blir det borte om du aktiverer den igjen.

Lenke til kommentar

du har ikke deaktivert lys sensoren? i såfall, så blir det borte om du aktiverer den igjen.

 

Jeg vet ikke engang hvordan jeg dekativerer lyssensoren. Det ble borte når jeg swipet lockscreenen bort, ikke sett det igjen. Tror det må ha vært en engangsgreie med at gallery refreshed bildene mine samtidig som telefoen gikk i standby eller noe slikt.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Really? Sikker på du har 1.1 ;) ?

 

Sjekk Settings -> Time and Language -> Text input, der finner du et toggle for Swype.

 

Når den er på, åpner du notes eller noe som lar deg få opp VKB, så swiper du fra the edge og over tastaturet for å bytte tastatur til Swype.

 

Det er faktisk veldig digg, spesielt med originalVKB-buggen (den sticky shiftknappen).

 

Bruker norsk Swype, for the record.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Really? Sikker på du har 1.1 ;) ?

 

Sjekk Settings -> Time and Language -> Text input, der finner du et toggle for Swype.

 

Når den er på, åpner du notes eller noe som lar deg få opp VKB, så swiper du fra the edge og over tastaturet for å bytte tastatur til Swype.

 

Det er faktisk veldig digg, spesielt med originalVKB-buggen (den sticky shiftknappen).

 

Bruker norsk Swype, for the record.

brukte swype ellernosånt på sgs2 men bre bare rot. fingern va liksom i veien når man swypa ;)

Lenke til kommentar

Har skaffet meg en sånn http://www.nokia.no/finn-produkter/tilbehor/baerevesker-og-stil/deksler/nokia-mykt-deksel-cc-1020-til-nokia-n9 (blå) og det det er forfriskende å variere litt med fargen på min sorte n9. tror nesten jeg må ha en rød også etter hvert :cool:

 

Åsså en sånn: http://cdon.no/elektronikk/nokia_md-310_bt_wireless_music_receiver_-_black-15651652

 

Er faktisk litt imponert over den dingsen. Nfc tilkobling funker som en drøm,og lydkvaliteten er over min forventning. Funker flott med wimp,internett radio osv.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...