Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Network Norway leier vel linjekapasitet hos noen andre også da det ikke meg bekjent er bygget ut i hele Norge?

 

Når det gjelder diskusjon om Tysk (DBT) ICS og Nordisk (NEE) ICS update og salgkoder tror jeg faktisk at jeg holder meg til DBT (Tysk). For jeg tipper Tyskland også får neste oppdatering (ICS 4.0.4) lenge før Norden får den... Vi som har DBT (Tysk) update og salgskode vil hele tiden ligge i forkant å få de siste ICS versjonene via Kies eller OTA

 

 

Derfor skal min telefon beholde sitt tyske statsborgerskap til den dør naturlig av alderdom :thumbs:

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Hvordan sjekker man hvilken versjon man har (Tysk, nordisk osv.) ikke at det bryr meg SÅ mye, men greit å vite hvor man finner det valget.

 

Arg, portrettet ditt plager meg litt lol.

 

Fordi den tid når Ananas Ha På'en var i salg, så elsket jeg den. Også sluttet dem å lage den :ohmy:

 

VIL HA DEN TILBAKE.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hvordan sjekker man hvilken versjon man har (Tysk, nordisk osv.) ikke at det bryr meg SÅ mye, men greit å vite hvor man finner det valget.

 

Arg, portrettet ditt plager meg litt :hmm:

 

Fordi den tid når Ananas Ha På'en var i salg, så elsket jeg den. Også sluttet dem å lage den :ohmy:

 

VIL HA DEN TILBAKE.

 

SERR?!

 

Nå føler jeg meg kanskje litt ung her, men har virkelig ananas hapå vært i salg?

Trodde det var et fleipenick og et halveis photoshopa bilde.

 

Jesus christ, den må jo smake noe helt for jævlig? Ananas?

 

Beklager avsporingen, men ble litt for mye ICS, DBT, NEE, KOR og annet nå.

 

EDIT: Googla litt og fant ut av at det faktisk var noe som het det. Til og med en underskriftskampanje for og få den tilbake i butikken....

Endret av stothebear
Lenke til kommentar

Hvordan sjekker man hvilken versjon man har (Tysk, nordisk osv.) ikke at det bryr meg SÅ mye, men greit å vite hvor man finner det valget.

 

Arg, portrettet ditt plager meg litt :hmm:

 

Fordi den tid når Ananas Ha På'en var i salg, så elsket jeg den. Også sluttet dem å lage den :ohmy:

 

VIL HA DEN TILBAKE.

 

SERR?!

 

Nå føler jeg meg kanskje litt ung her, men har virkelig ananas hapå vært i salg?

Trodde det var et fleipenick og et halveis photoshopa bilde.

 

Jesus christ, den må jo smake noe helt for jævlig? Ananas?

 

Beklager avsporingen, men ble litt for mye ICS, DBT, NEE, KOR og annet nå.

 

Jess, den har vært i salg for maaaaaaaange år tilbake.

 

Nei, den smakte ikke jævlig, den smakte godt som pokker. Men nok om det.

 

Jeg har ikke kommet meg så langt til å installere den orginale Android 4.0.3 versjonen til Galaxy Note enda. Men det er i hovedsak fordi jeg venter på en skikkelig god custom ROM av den.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Fikk min Note i dag! :)

 

Kanon tlf, den enorme overgangen fra Iphone til denne!

 

Har 2 spørsmål:

Jeg fikk lastet ned Facebook, etter jeg hadde gjort dette hadde alle vennene fra facebook kommet inn på kontaktene mine. Hvordan fjerner jeg disse igjen?

 

Noen som har noe eksakt på hvor tid Android 4 kommer?

Lenke til kommentar

Disse instillingene er fra min Android 4 note men går som følger:

 

Kontakter --> venstre touch knapp nede --> innstillinger / kontakter som vises --> Der kan du velge kontakter fra sim eller fra google kontoen osv. Du kan også velge bort facebook kontakter hvis ikke jeg husker feil.

Lenke til kommentar

Disse instillingene er fra min Android 4 note men går som følger:

 

Kontakter --&--#62; venstre touch knapp nede --&--#62; innstillinger / kontakter som vises --&--#62; Der kan du velge kontakter fra sim eller fra google kontoen osv. Du kan også velge bort facebook kontakter hvis ikke jeg husker feil.

 

Takker! :)

 

Fikk det til nå. :)

 

Gleder meg iallefall til Android 4. Etter hva jeg ser på nettet så ser det lovende ut! ;)

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Får ikke til å oppgradere noten min til Android 4. Har lastet ned nyeste Kies til min pc og koblet noten til.

men får ikke noe beskjed om ny versjon. Det står bare at det er nyeste fastvare.

Noen som har opplevd lignende eller har tips til løsning. så blir jeg veldig taknemmelig. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...