oysfaerg Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 I kjellerstua mi, hvor jeg sitter i sofaen og laxer med ørten tomesker/halvfulle esker og mekker... Btw - En helt LATTERLIG tråd dette...
Ben Dover Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Sitter, ligger, henger, klater, svetter, klynker, banner... Smekk; ENDELIG
sebastgs Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Sitter på en stol da.. Gjerne ved et bord.. Jeg og
Ueland Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Hvor sitter jeg når jeg stenger denne tråden? jeg sitter i stolen min på mitt "kontor". Hvorfor stenger jeg denne tråden? Jo fordi det er dårlig bruk av emnefeltet :wink: Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".
Anbefalte innlegg