BMWCoupeFtw Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Sikkert feil plass men... Når jeg laster ned via youtubedownloader er det helt forferdelig kvalitet på sangen. Altså jeg vet jo at .Flac osv kan du ikke få derfra men lyden skurrer... Noen som har peiling?
Opelduude Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Har samme problemet selv, irriterende når jeg har flere av sangene i bilen. Høres ut som høytalerne har sprengt. Var ikke så ille før probrammet ble oppdatert nå.
BMWCoupeFtw Skrevet 31. august 2011 Forfatter Skrevet 31. august 2011 Har samme problemet selv, irriterende når jeg har flere av sangene i bilen. Høres ut som høytalerne har sprengt. Var ikke så ille før probrammet ble oppdatert nå. Ja nettopp, akkurat samme når jeg spiller av i bilen og. Merkes spesielt i bilen.
Runar Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Dere kan jo begynne å kjøpe musikken som resten av oss? Neida. Flyttet tråden til et mer passende sted!
BMWCoupeFtw Skrevet 31. august 2011 Forfatter Skrevet 31. august 2011 Dere kan jo begynne å kjøpe musikken som resten av oss? Neida. Flyttet tråden til et mer passende sted! Jeg kjøper selvfølgelig musikk. Kan ikke fordra dårlig lyd kvalitet. Men noen artister slipper ut previews på youtube, ofte da noen uker før release... Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå