Gå til innhold

pc mus, hjelp !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ace musa er rå for prisen, har masse funksjoner, som utbyttbart grip, vekter osv. Personlig så syntes jeg den var jævlig å holde, men det var hvist bare meg. :p

 

Var jo et ganske bra salg på G9X, og som Arni sier har den bedre sensor.

 

Personlig hadde jeg aldri kjøpt en annen mus enn Razer Deathadder. Med 4,5/5 og 25 produktanmeldelser på Komplett er det umulig å gå feil. :)

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Logitech Perfomance MX :new_woot:

 

Jeg har også hatt den Ace-musa. Helt kurant, ikke den beste i gripet, men som sagt tidligere i tråden så har den mange fine funksjoner. For eksempel har den egen plass for lillefinger så du slipper "pinkydrag" (at lillefingern dras i musematta når du beveger musa). Har alltid synes logitechs gamingmuser har vært j*vlig stygge, så jeg har aldri prøvd g9x.

Lenke til kommentar

Alle nevnt her er gode valg. Det lureste du kan gjøre er å ta en tur på Spaceworld og lignende butikker, kjenne litt på formene.

 

Hvis du liker Microsoft-mus sine former, hvorfor bytter du?

Fordi jeg bokstaavlig talt har en vanlig microsoftmus type:

http://www.dansdata.com/images/moremouses/wmo440.jpg

På tide med noe litt mer pro, jeg liker den type "vanlige" passform bare :)

 

 

Til fps, se innlegget mitt over! :)

Jeg så på den, men reagerte litt på denne brukerkommentaren på komplett "(...)MEN.. jeg vil si dette ikke er en FPS spill mus etter min mening"

Lenke til kommentar

ACE edge 3200 vs Logitech G700.

 

ACE EDGE 3200:

+ ACE musen har bedre scroll/knapper..digget parkeringsplassen til lillefingern.

 

- Til FPS,fin sikting er ikke sensor så mye å skryte av.(hopper litt rundt,gjør det vanskelig å sikte godt nok).

Etter min erfaring så er ACE-musa også kresen på musematte! Steelseries svart i tøy fungerer meget bra.

 

LOGITECH G700:

+ Veldig bra sensor,meget nøyaktig(gjør det lett å sikte riktig.Er trådløs).

 

- Liker ikke scrollen og knappene på G700,er ikke så responsiv som ACE sin,dessuten har en tedens til å henge seg opp.

 

EDIT:

G700(scroll er ganske hard å trykke ned,brukte denne til KNIFE på BF:BC2,måtte kutte denne ut da den til tider ikke reagerte som den skal. Tommel-knappene henger seg opp av og til,samt sence-knappene).

 

Etter min mening er det vanskelig å få "i pose og sekk" når det gjelder mus!.

Her må man bare prøve seg frem.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Trådstarter:

Hver gang slike emner kommer opp kommer det alltid inn haugevis av folk med forskjellige meninger om hva du bør ha og sine erfaringer og så videre.

Gå inn på denne siden: Grip types - Razer, finn ut hvilket type grep du bruker og kom tilbake.

 

For meg, som er fingertipbruker, blir det mest naturlig for meg med en lett og liten mus. Derfor har jeg en Steelseries Xai, andre jeg kjenner er palmgrip og foretrekker Sidewinder X5 og X8, enkelte Logitech-mus og så videre. Alt kommer an på hvordan du foretrekker å gripe musa di og hvilken sensitivitet du pleier å bruke.

Lenke til kommentar

Trådstarter:

Hver gang slike emner kommer opp kommer det alltid inn haugevis av folk med forskjellige meninger om hva du bør ha og sine erfaringer og så videre.

Gå inn på denne siden: Grip types - Razer, finn ut hvilket type grep du bruker og kom tilbake.

 

For meg, som er fingertipbruker, blir det mest naturlig for meg med en lett og liten mus. Derfor har jeg en Steelseries Xai, andre jeg kjenner er palmgrip og foretrekker Sidewinder X5 og X8, enkelte Logitech-mus og så videre. Alt kommer an på hvordan du foretrekker å gripe musa di og hvilken sensitivitet du pleier å bruke.

 

Kan virkelig anbefale denne, Roccat Kone [+] mus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...