Gå til innhold

Hva er ditt syn på botting i WoW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som bruker bots og blir oppdaget burde bli bannet, ikke bare brukeren, men IP ban også.

 

Helt enig.

 

Og hvor lenge har du spilt WoW?

Har selv spilt siden Februar 2005, og det å levle for hånd på den tolvte characteren opp til max level er virkelig ikke gøy lenger.

 

Så ikke lag en tolvte karakter, hvis det ikke er morsomt? Problem solved. Ingen som tvinger deg til å spille.

Lenke til kommentar

De som bruker bots og blir oppdaget burde bli bannet, ikke bare brukeren, men IP ban også.

 

Og hvor lenge har du spilt WoW?

Har selv spilt siden Februar 2005, og det å levle for hånd på den tolvte characteren opp til max level er virkelig ikke gøy lenger.

 

Det er usosialt å bryte regler og jukse i spill.

 

Tenk om alle rundt deg hadde begynt å jukse også, plutselig løper alle rundt med beste pve/pvp-items fordi de fant en måte å få alt tilsendt i mailboxen.

Lenke til kommentar

De som bruker bots og blir oppdaget burde bli bannet, ikke bare brukeren, men IP ban også.

 

Og hvor lenge har du spilt WoW?

Har selv spilt siden Februar 2005, og det å levle for hånd på den tolvte characteren opp til max level er virkelig ikke gøy lenger.

 

Det er usosialt å bryte regler og jukse i spill.

 

Tenk om alle rundt deg hadde begynt å jukse også, plutselig løper alle rundt med beste pve/pvp-items fordi de fant en måte å få alt tilsendt i mailboxen.

 

men det vet vi at det ikke skjer, derfor kan det være kult å jukse, ikke si at du ikke jukset i gode gamle dager ^^ ingen klagde da, alle/defleste syntes at det var tøft at det gikk ann.

 

men ja, det beste er å se bort fra folk som boter in-game, ingen kan gjøre noe med det, kun blizzard, men det skjer ikke før de legger ned spillet.

Lenke til kommentar

men det vet vi at det ikke skjer, derfor kan det være kult å jukse, ikke si at du ikke jukset i gode gamle dager ^^ ingen klagde da, alle/defleste syntes at det var tøft at det gikk ann.

 

men ja, det beste er å se bort fra folk som boter in-game, ingen kan gjøre noe med det, kun blizzard, men det skjer ikke før de legger ned spillet.

 

Meg jukse? Jeg prøvde aldri noe glider og kjøpte heller aldri gull, jeg ble med jevne mellomrom rapportert av folk som ikke likte meg og hadde jeg brutt regler tror jeg at jeg hadde blitt bannet.

 

Er helt enig med løsningen din, det beste er å se bort fra dem siden man ikke kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot de som bruker det, så sant det ikke ødelegger for resten. De som steller botten et øde sted hvor ingen/svært få ferdes og grinder mobs er det da ingen skade i. De som derimot bruker det i BG's er ødeleggende, siden de tar opp plass for spillere som faktisk kunne ha hjulpet til. Fiskebot er også helt harmløst.

 

Men selvsagt, det ville vært best om alle hadde klart seg uten, men det kommer nok aldri til å skje. Late mennesker vil alltid eksistere, også i spill.

Lenke til kommentar

Jeg jukser som bare det i singleplayerspill..

 

lol, virkelig? Du har helt utrolig rar måte å tenke på...

Da ble plutselig hele poenget med singleplayer borte da, er jo online man KAN cheate, fordi det er såpass mye grind som skal til, og man kan ta shortcut med bots til grindinga.

Det som faktisk teller i wow cheater jo ingen på, sett bort ifra farmbots, men det har ikke så fryktelig mye å si. Og BGs da, BGbots er forferdelig unødvendig.

 

Du kan ikke bote deg gjennom verken HCs, raids eller noe lignende, så all grininga di forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Er imot all form for juks i onlinespill og fryder med hver gang jeg får noen som har brukt mange år på en character bannet. Problemet vil aldri forsvinne helt som flere nevner så det beste er bare å rapportere de som jukser og så ikke bry seg mere med det.

 

Hvis man må betale andre for å spille for seg eller "må" jukse for at man skal ha det gøy i spillet er det på tide å finne noe annet å spille. Det er min mening.

Lenke til kommentar

Jeg jukser som bare det i singleplayerspill..

 

lol, virkelig? Du har helt utrolig rar måte å tenke på...

Da ble plutselig hele poenget med singleplayer borte da, er jo online man KAN cheate, fordi det er såpass mye grind som skal til, og man kan ta shortcut med bots til grindinga.

Det som faktisk teller i wow cheater jo ingen på, sett bort ifra farmbots, men det har ikke så fryktelig mye å si. Og BGs da, BGbots er forferdelig unødvendig.

 

Du kan ikke bote deg gjennom verken HCs, raids eller noe lignende, så all grininga di forstår jeg ikke.

 

Nei, du har en utrolig rar måte å tenke på.

 

Juksing i multiplayer er OK, fordi du da får en fordel overfor andre spillere, mens det i singelplayer ikke er vits fordi du ikke konkurrerer med noen? Er det rett?

 

I SP går det ikke ut over noen andre enn deg selv, så der ser jeg ingen problemer med juksing. Men i MP-spill er det noe helt annet, her skal man følge de reglene som vi alle spiller under.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke folk som synes botting er greit i MMO-spill. Tror ikke folk tenker på konsekvensene det egentlig innebærer.

 

Som noen her sier: Botting er greit om du bruker den for og farme herbs, mine eller quester osv. Om mange gjør dette vill det bli veldig mye herbs, ore etc på AH noe som får en synkende pris. De som sitter bak skjermen og farmer på vanlig måte får mindre betalt og de gidder ikke etterhvert. Det er som synes først kan være bra er synkene priser på herbs om du selv skal kjøpe eller kjøpe deg gem's på AH. Men i sultt enden så blir det som så at den som botter bare kan kjøpe seg det han vill ha av disse tingene uten og tenke på penge mens en med (som jeg vill kalle det) høyere moral må bruke mange timer for og kjøpe det samme.

 

Botting i BG's er vi nok alle enige om at det er en uting på alle plan unntatt for den som ikke blir tatt.

 

MMO for meg er der mennesker sitter og spiller sammen og kan være litt hyggelig mot hverandre. Og ha en programmert farmer-toon løpende bortover ødelegger mye av spillets glede.

 

Boot's er det mest ødeleggende i veldig mange MMO's. Du kanskje synes att spillet er mye dårligere men oftest kommer dette av at du har spilt det så mye så du er lei, det er noe annet det!

Lenke til kommentar

Jeg jukser som bare det i singleplayerspill..

 

lol, virkelig? Du har helt utrolig rar måte å tenke på...

Da ble plutselig hele poenget med singleplayer borte da, er jo online man KAN cheate, fordi det er såpass mye grind som skal til, og man kan ta shortcut med bots til grindinga.

Det som faktisk teller i wow cheater jo ingen på, sett bort ifra farmbots, men det har ikke så fryktelig mye å si. Og BGs da, BGbots er forferdelig unødvendig.

 

Du kan ikke bote deg gjennom verken HCs, raids eller noe lignende, så all grininga di forstår jeg ikke.

 

Juksing i multiplayer er OK, fordi du da får en fordel overfor andre spillere, mens det i singelplayer ikke er vits fordi du ikke konkurrerer med noen? Er det rett?

 

 

Du kan da umulig være seriøs, leste du hva jeg sa? I singleplayer dreper du hele hensikten med spillet såfort du begynner å cheate, og mest sansynelig ødelegger store deler av spillegleden, dog det kan være moro i starten.

I multiplayer spill som wow, der det er såpass mye håpløs grind, så er det selvfølgelig forståelig å ville jukse for å slippe grinden.

 

Man kan derimot ikke jukse seg opp der det betyr noe på wow. Arena ratings, BG ratings, raidprogress, raidgear osv. Ingenting overhodet av det som betyr noe kan botes, så dere må virkelig få opp øya å se hvor patetisk grininga deres er.

 

Hadde forstått grininga deres om det var CS, COD eller andre FPS spill der cheats virkelig ødelegger.

 

Edit: Dere som hater bots, er dere PvEguder?

Endret av Lapp1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...