Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ShowCase - 2012 Volkswagen Golf Highline TSI DSG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer, bare å joine VACN nå! ;)

 

Bilen ser deilig ut, grattis!!

 

Mangler bare LED under hovedlyktene (fåes originalt) så er du på god vei :)

 

Takker! LED? Hvor?

 

13 000 ble litt i meste laget for Xenon med LED fra fabrikk da jeg heller gikk for DSG kassa... man kan ikke få alt!

 

På forhånd advarer jeg mot Østfold-Golfer..

 

LED for ettermontering er nettopp lansert i Norge, fikk et skriv om det for noen uker siden så du kan kontakte en VW-forhandler for mer info. Såvidt jeg vet er det to forskjellige delenummer: ett for Golf (og Jetta (mener de har samme front nå) og ett for Polo. Eneste kravetv etter det jeg kan huske er at de ikke kan ha LED integrert i lykta pga elektronikken, men mulig jeg tar feil der..

 

post-116700-0-83945100-1314738678_thumb.jpg

 

Vehicle-specific LED daytime running lights for retrofitting provides Volkswagen accessories for the current Volkswagen Polo and Golf models. The 22 light emitting diodes (LED) per lamp ensure high visibility of the vehicle in daylight and thus contribute to a significantly improved road safety. The LED daytime running lights do not require measurable consumption in everyday driving and keep a vehicle lifetime.

 

Especially for frequent travelers, the new LED daytime running lights by Volkswagen accessories, a safety benefit: Increased visibility on the day thanks to durable, energy-saving technology. The typical white light of LEDs gives you a crucial difference: Compared to conventional halogen daytime running lights, the individual high-tech solution to detect from a distance, because the 22 LEDs per daytime generate four times the brightness than conventional parking light (parking light). The LED daytime running lights are automatically starting the engine on and go out again only when the parking or low beam or when switching off the engine. The rest of the vehicle during operation of the daytime running light is therefore not in function. This relieves the energy balance. Another advantage is that the LEDs last a long vehicle life, their life span is about 10,000 hours of operation.

 

MS-design har noe som er ganske likt (om ikke de er det samme):

 

post-116700-0-73532600-1314739354_thumb.jpg

 

 

Kanskje selgeren din spanderer et sett? :grin2:

Lenke til kommentar

Gratulerer, bare å joine VACN nå! ;)

 

Bilen ser deilig ut, grattis!!

 

Mangler bare LED under hovedlyktene (fåes originalt) så er du på god vei :)

 

Takker! LED? Hvor?

 

13 000 ble litt i meste laget for Xenon med LED fra fabrikk da jeg heller gikk for DSG kassa... man kan ikke få alt!

 

På forhånd advarer jeg mot Østfold-Golfer..

 

LED for ettermontering er nettopp lansert i Norge, fikk et skriv om det for noen uker siden så du kan kontakte en VW-forhandler for mer info. Såvidt jeg vet er det to forskjellige delenummer: ett for Golf (og Jetta (mener de har samme front nå) og ett for Polo. Eneste kravetv etter det jeg kan huske er at de ikke kan ha LED integrert i lykta pga elektronikken, men mulig jeg tar feil der..

 

post-116700-0-83945100-1314738678_thumb.jpg

 

Vehicle-specific LED daytime running lights for retrofitting provides Volkswagen accessories for the current Volkswagen Polo and Golf models. The 22 light emitting diodes (LED) per lamp ensure high visibility of the vehicle in daylight and thus contribute to a significantly improved road safety. The LED daytime running lights do not require measurable consumption in everyday driving and keep a vehicle lifetime.

 

Especially for frequent travelers, the new LED daytime running lights by Volkswagen accessories, a safety benefit: Increased visibility on the day thanks to durable, energy-saving technology. The typical white light of LEDs gives you a crucial difference: Compared to conventional halogen daytime running lights, the individual high-tech solution to detect from a distance, because the 22 LEDs per daytime generate four times the brightness than conventional parking light (parking light). The LED daytime running lights are automatically starting the engine on and go out again only when the parking or low beam or when switching off the engine. The rest of the vehicle during operation of the daytime running light is therefore not in function. This relieves the energy balance. Another advantage is that the LEDs last a long vehicle life, their life span is about 10,000 hours of operation.

 

MS-design har noe som er ganske likt (om ikke de er det samme):

 

post-116700-0-73532600-1314739354_thumb.jpg

 

 

Kanskje selgeren din spanderer et sett? :grin2:

 

haha, ikke sant! Har du noe pris på dette?

Lenke til kommentar

haha, ikke sant! Har du noe pris på dette?

 

Skal sjekke for deg i morgen, men du kan tro at det er billigere enn å kjøpe en helt ny frontfanger :roll:

 

:) Er vel monteringen som er dyr...

 

Er det forresten mulig å innstallere R-line rattet selv uten noe koding?

 

Aner ikke ang R-line rattet, men sånt kan du fint finne ut av bl.a. på VWaudi-club sine nettsider og andre bilforumer i inn- og utlandet.

 

LED-lysene til Golf ligger på rundt 2.500,- pluss evt montering. Tror at med en dremel og en stødig hånd så klarer du dette selv. :)

Delenr er 5k0 052 190 A for Golf m tåkelys

Lenke til kommentar

Skal få tittet nærmere på dette. Takker!

 

Vet du om det mulig å få eye-lids fra Volkswagen? Er ikke noe Ebay-type og så dille med lakkering etc etterpå..

 

Ingen originale øyelokk hos VW, Hvis ikke Ebay er et alternativ så sjekk diverse stylingsider, men pass på. Mange useriøse aktører der og jeg har hørt mye drit om en del norske også...

Lenke til kommentar

Skal få tittet nærmere på dette. Takker!

 

Vet du om det mulig å få eye-lids fra Volkswagen? Er ikke noe Ebay-type og så dille med lakkering etc etterpå..

 

Ingen originale øyelokk hos VW, Hvis ikke Ebay er et alternativ så sjekk diverse stylingsider, men pass på. Mange useriøse aktører der og jeg har hørt mye drit om en del norske også...

 

Da blir det ikke noe eyelids med andre ord :p

Lenke til kommentar

 

Er det forresten mulig å innstallere R-line rattet selv uten noe koding?

 

Det kan du, men du må kode for å få airbagen til å fungere igjen....

 

Det er nå jeg skulle kjent en mekaniker...

 

Ser ut som jeg holder den dønn orginal ja :p

 

Hvis det å kjøpe en kabel til 249, eventuelt dra innom en VW-forhandler og oppholde seg der i 5 min blir for mye jobb, kan det være en idè å holde bilen original ja.

Lenke til kommentar

 

Er det forresten mulig å innstallere R-line rattet selv uten noe koding?

 

Det kan du, men du må kode for å få airbagen til å fungere igjen....

 

Det er nå jeg skulle kjent en mekaniker...

 

Ser ut som jeg holder den dønn orginal ja :p

 

Hvis det å kjøpe en kabel til 249, eventuelt dra innom en VW-forhandler og oppholde seg der i 5 min blir for mye jobb, kan det være en idè å holde bilen original ja.

 

Kjenner jeg ble utmatta bare av tanken.

 

 

:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...