Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ShowCase - 2012 Volkswagen Golf Highline TSI DSG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, vet du om det stemmer at kjørelysene på bilen ikke kan programmeres?

 

Med å programmere, mener du f. eks at du har tåkelys + park på dagen og nærlys + park på kvelden, og at alt dette styres av lyssensoren når du har bryteren på auto? Det kan du iallefall ;)

 

 

Linkelink. Dette vil jeg vite mer om, og sikkert Amber også..

Lenke til kommentar

Forresten, vet du om det stemmer at kjørelysene på bilen ikke kan programmeres?

 

Med å programmere, mener du f. eks at du har tåkelys + park på dagen og nærlys + park på kvelden, og at alt dette styres av lyssensoren når du har bryteren på auto? Det kan du iallefall wink.gif

 

 

Linkelink. Dette vil jeg vite mer om, og sikkert Amber også..

 

Ja takk!

 

-

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Har ikke noe link til dette. Men det går. Kontakt din nærmeste VAGCOM-mann! wink.gif

 

Tviler på at Møller utfører slike ting ja. Det krevde mye overtalelse fra min side for at de skulle gidde å gjøre lysinnstillinger på min.

 

Hvis dere er VACN medlem er det jo bare å spørre/søke der wink.gif

 

-

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Har ikke noe link til dette. Men det går. Kontakt din nærmeste VAGCOM-mann! ;)

 

Tviler på at Møller utfører slike ting ja. Det krevde mye overtalelse fra min side for at de skulle gidde å gjøre lysinnstillinger på min.

 

Hvis dere er VACN medlem er det jo bare å spørre/søke der ;)

 

De utførte det på en annen bil vi kjøpte av dem. Men ble virkelig irritert da jeg ble fortalt dette når bilen stod til levering. Jeg hadde tross alt betalt 1800 kroner for en lyspakke jeg egentlig ikke hadde behov for, slik at jeg kunne omprogrammere kjørelysene. (Selger sa da at dette var null problem)

 

Skulle gjerne hatt en VAGCOM mann ja...

 

Som jeg har skrevet før - meld deg inn i VWACN. Du finner mye bra info der, hyppige treff med likesinnede og årstreff og konkurranser osv osv. Var selv medlem der da jeg hadde VW og melder meg nok inn igjen når jeg har relevant bil skal de se.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...