Gå til innhold

BEste plassen å bade?


bjaa

Anbefalte innlegg

Hva er den beste plassen å bade? Å bade i ferskvann eller i sjøen?

 

Selv syns jeg det er best i Sjøen, fordi der ser man alt og der kommer det ikke overaskende steier osv som kan være farlig når man stuper og hopper...

 

Etter en nabo døde i ferskvann for noen uker siden (han brakk nakken) så har jeg fått skrekk ifra å hoppe i ferskvann...

 

Liker Sjøen best!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes bekken som renner utenfor huset jeg bor i er ganske digg å bade i, noen fine kulper med små fosser, så det er optimalt!

 

men frilsjøen er veldig bra! saltvann takler jeg ikke, det smaker så vondt :D

 

bare så dumt at ingen naturlige vann holder boblebad-temperatur!

det er så kaldt.....

Lenke til kommentar

aha! bytta nå ja! imo så er basseng best.. uten småunger.. og med vann som skiftes ut hele tiden..

 

da slipper man å få saltvann i munnen, tang mellom tæra, maneter, krabber og andre skumle ting som kan SPISE en opp.. ev. gjedder som er no svære krabater=P skummelt!!

Lenke til kommentar
zephyros: på svorksjøen må man jo gå en kilometer før man blir våt på knærne, det er så vannvittig langgrunt der!

før man kommer ut på dypt vann er det blitt vinter og man må ta isbad!

 

det er ikke så langgrunt der da. Og det er som regel mye varmere en frilsjøn, + de har sandvolley bane , og kiosk med grill.

Lenke til kommentar
aha! bytta nå ja! imo så er basseng best.. uten småunger.. og med vann som skiftes ut hele tiden..

Da antar jeg at du vet hvorfor det er så varmt i lillebasenget? :D

 

*grøsselittvedtanken*

 

det var en grunn til at jeg ikke ville ha med ungene ja.. for alle foreldrene til barna mener tydeligvis at basseng er synonymt med UTEDASS! der kan man bare tisse og bajse så mye man vil.. stakkars lille jenta/gutten som må få slippe å gå på do når de må det! la de heller tisse i badevannet!

 

nei ellers takk! jeg har engang for mye vær nære å svømme på diverse brune klumper i badebassenget på kreta jah! aldri mer! :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...