Gå til innhold

Forslag til bra PC-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gothic 2 (gjerne gold-edition som har tilleggspakken Night of The Raven), Gothic 3 + community patch), Risen, Far Cry 1, Deus ex 1 og 3, S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl og Call of Pripyat

 

Kommende spill: Risen 2, Far Cry 3 og kanskje Skyrim (den sistnevnte ville jeg sjekket en del spillererfaringer først)

Lenke til kommentar

Kanskje Skyrim? Hehe, det er personlig det jeg syntes er soleklart mest interessant av alle spillene du nevnte, casemodd. Oblivion sugde, men de tre andre var så bra at jeg er villig til å overse det. ;)

 

OP: Du kan jo alltids prøve Fallout: New Vegas om det er på PC. Ikke helt sikker selv, men det burde i alle fall være der. Ellers kan du jo ta Elder Scrolls III: Morrowind med en del patcher for å oppdatere grafikk og fysikk? Eller prøv Age of Empires Online.

Lenke til kommentar

Hadde vært lettere om du hadde sagt hvilken sjanger du foretrekker.

men hvis du er inne på Strategispill kan jeg varm anbefale Civ 5 og Starcraft 2.

RPG? da kan du velge Fallout: New vegas, The Witcher 2(Som er nevnt litt lengre opp)

Puzzle? Portal 2, Braid.

Action? Crysis 1(Gammelt men steike for et spill) Bulletstorm, eller du kan ta Mass Effect spillene(de er en blanding av Action og RPG)

Lenke til kommentar

Tja, så har du jo Dragon Age: Origins. DA2 var en skuffelse, men eneren likte jeg godt.

 

Av strategispill så har du Company of Heroes + expansions. Alternativt kan du se på Men of War, som jeg har hørt mye godt om. Vil vel også si at Civ4 + expansions er å foretrekke fremfor Civ5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...