Gå til innhold

Facebook når ny milepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I samme måned hadde Facebook 870 000 millioner unike brukere, et tall som overgår antallet registrerte brukere med omtrent 120 millioner.

Godt gjort å få over 100 ganger flere unike brukere enn det er innbyggere i verden, og omtrent 200 ganger flere unike brukere enn det finnes unike IPer i IPv4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I samme måned hadde Facebook 870 000 millioner unike brukere, et tall som overgår antallet registrerte brukere med omtrent 120 millioner.

Godt gjort å få over 100 ganger flere unike brukere enn det er innbyggere i verden, og omtrent 200 ganger flere unike brukere enn det finnes unike IPer i IPv4.

Vil vel tro at det her foreligger en aldri så liten matteleif i artikkelen... 870 milliarder unike brukere? Ut fra dette er det da altså 869 880 000 000 registrerte brukere av Facebook?

 

Greit at det sikkert finnes liv på andre planeter, men at de har kommet seg inn på Facebook var for meg ukjent.

Lenke til kommentar

Visste du ikke at Facebook Planetary har åpnet?

Masse rare folk der du kan treffe, Turians, pelsdyr, Klingoner, masse nye rare arter på Facebook nå om dagen.

 

Eneste er at den interplanetariske linken er ustabil grunnet Microsoft produkter og at samarbeidet med UniGalaxySoft ikke har vært helt vellykket :D

Lenke til kommentar

Visste du ikke at Facebook Planetary har åpnet?

Masse rare folk der du kan treffe, Turians, pelsdyr, Klingoner, masse nye rare arter på Facebook nå om dagen.

 

Eneste er at den interplanetariske linken er ustabil grunnet Microsoft produkter og at samarbeidet med UniGalaxySoft ikke har vært helt vellykket :D

Og jeg trodde jeg hadde lite å gjøre på jobben :)

At de fleste Facebook-brukere går inn under betegnelsen pelsdyr kom derimot ikke som en stor overraskelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...