Gå til innhold

Får ikke formatert minnebrikke til Nokia 3650(TwinMos 128MB)


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Skaffa meg en brikke på 128MB minne. Kjøpte den for en ukes tid siden men prøvde den ikke før idag. Satte den inn i telefonen(husket å slette progs og spill som var knyttet til den andre brikken).

Når jeg går inn i tilbehør-minne så kommer meldingen:" Minnekortet er ødelagt". Så spør den om jeg vil formatere og det gjør jeg.

"Formatering fullført"

Så skal det skrives navn på kortet men jeg lar det stå som memory card. MEN etter det får jeg bare "feil oppstod, operasjonen avbrutt"

 

Hva skal jeg gjøre?

Håper virkelig ikke at kortet er ødelagt for det blir vel vanskelig å få byttet det(butikkene er så utrolig strenge med bytting og retur av datadeler) :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren, nå skjedde samme skit igjen..

Fikk nytt minnekort for det forrige ble testet i butikken og erklært død :)

Bra for meg for da slapp jeg mer rot(trodde jeg).

 

Satte inn det nye kortet i butikken før jeg gikk. Denne gangen ville den formateres men jeg likte ikke tendensen da jeg prøvde å ta bilde og fikk beskjed om at bildet ikke kunne lagres på minnekortet. Men jeg dro likevel hjem..

På vei hjem lekte jeg litt med mobilen og prøvde å formatere minnekortet igjen. Da skar det seg. Samme melding kom etter at man skal navngi kortet(memory card). Altså operasjonen mislyktes, kortet er ødelagt, noe sånt..

Skjønner ikke hva som kan være feil. Skal ikke denne minnebrikka funke fint i denne telefonen??

Lenke til kommentar
Tror jeg svart forige gang også...

Du må prøve flere ganger, det skal ta 10-12 minutter å formatere, hvis det tar noen sekunder er det bare å prøve igjen til det går.

 

Hm.. Ok, jeg får prøve flere ganger. Men funker det ikke så må det være noe med mobilen.?..

Det kortet på 16MB som fulgte med funker som en drøm så jeg syns det er litt merkelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...