Gå til innhold

Sesong 9 av Scrubs


Anbefalte innlegg

Hei :) Nå har jeg sett sesong 1-8 de 2 siste ukene og nå som jeg kom til sesong 9 ble jeg veldig skuffa. Vet ikke om det var noen av skuespillerne som har slutta men så aldri Carla og Elliot. JD ble borte etter noen episoder også :( Alt ting ble bare feil. De slutta med nesten alt som var bra og nå var det bare dårlig.

 

Jeg har ikke søkt rundt om det var noen andre som syns det samme som meg.

Men jeg lurer på: Vet noen om de skuespillerene har slutta og likte dere heller ikke sesong 9?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var kontrakt med ABC som gjorde at serien ble holdt på et år (for mye) til. Så det ble en forsøkt en reboot med de skuespillerne fra de første 8 sesongen som var villig til en ny sesong med det kanalen tilbydde dem. Noen ble gjesteskuespiller, noen kom aldri tilbake, og noen forsatte fast. Det ble også satt til ny kvinnelig karakter som skulle ta over for Zach Braff sin JD. Samtidig med et par andre i andre faste roller.

 

Nevnbart at skaperen av serien skapte i ettertid Cougar Town. Ikke en så værst serie, som har hatt Zach Braff (JD), Sam Lloyd (Ted Buckland), Ken Jenkins (Bob Kelso) i gjesterollene blant annet. Samtidig som Christa Miller (Jordan) er med fast.

Lenke til kommentar

Scrubs slutta med sesong 8 for min del. Eg har sett S9, den hadde sine augneblikk, men det var ikkje Scrubs på same måte. Dei siste 3-4 sesongane vart påverka av streik, kutt og store endringar.

 

Sesong 8 hadde ein flott og verdig avslutning.

 

Når ein først er inne på skaparen, Bill Lawrence, så er Christa Miller kona hans.

Lenke til kommentar

Nevnbart at skaperen av serien skapte i ettertid Cougar Town. Ikke en så værst serie, som har hatt Zach Braff (JD), Sam Lloyd (Ted Buckland), Ken Jenkins (Bob Kelso) i gjesterollene blant annet. Samtidig som Christa Miller (Jordan) er med fast.

 

Hmm.. Når gjestet Zach Braff Cougar Town? Kan ikke huske det :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...