Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Uhygienisk å ikke dusje etter fylla?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det urenslig å ikke dusje etter at man har vært på fylla? Jeg dusjer aldri bare for at jeg har vært på fylla, men mange av mine kamerater og bekjente gjør det. Av og til har jeg drukket i flere dager uten å dusje.

Takk på forhånd :)

Postet av anonym: ddd61b2f3069394d71a0ed2a95d13d7d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh, det kommer vel strengt tatt an på hva du finner på i fylla. Hvis man raver rundt gatelangs og tøyser og tuller er det kanskje greit å vaske seg etterpå. Jeg dusjer forøvrig hver dag uansett. Synes egentlig folk som dusjer sånn 2 ganger i uka er litt shabby rett og slett.

Skrevet

Øh, det kommer vel strengt tatt an på hva du finner på i fylla. Hvis man raver rundt gatelangs og tøyser og tuller er det kanskje greit å vaske seg etterpå. Jeg dusjer forøvrig hver dag uansett. Synes egentlig folk som dusjer sånn 2 ganger i uka er litt shabby rett og slett.

Jeg går vanligvis ikke gatelangs og tøyser og tuller. Jeg blir bare full jeg. Jeg er en storforbruker av alkohol og dusjer max 1 gang i uka. Men jeg har hørt at om man drikker mye så lukter man ille og bør dusje mer...Men hva vet vel jeg.

..Trådstarter

Skrevet

Bare det å gå uten å dusje i flere dager i strekk vil jo av mange ses på som urenslig. Jeg vil anbefale deg å dusje etter å ha vært på fylla, med tanke på alle de eventuelle bakteriene du kan ha støtt på i beruset tilstand. Det er selvfølgelig ingen krise, men det er greit å være på den sikre siden både med tanke på bakterier og kroppslukt. ;)

• Liker 4
Skrevet (endret)

har du noen gang lukta på klærne når du kommer hjem fra byen?

folk som raper, promper, svetter, søler etc.

lukter ofte ufyselig av klærne da, og den samme lukta setter seg på kroppen din.

Endret av Sangesland
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Troll.

Hvorfor skal dette med "troll" alltid komme opp når en skriver noe unormalt?

Nei, dette er IKKE troll.

/ trådstarter

Om ikke du er et troll så har du store problemer med livet ditt. Dusje en gang i uka? Jizes. Å gå 3 dager uten å dusje er ekkelt.

Edit: Og har du vært på fylla er det en selvfølge. Etter fylla stinker man øl, røyk og forhåpentligvis fitte. DA DUSJER MANN.

Endret av Bjarnemann
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...