Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuell oppvåkning


ankirbabe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vittigheter til side. Spørsmålet er seriøst nok. Jeg mener det er viktig å snakke med kjæresten din om dette ved en passende anledning. Hvis det er totalt flaut, så drikk dere full. Da har du i såfall mer å gå på neste dag. Begynn i det små og "test" gjerne dama di med å si at du har funnet et bilde på internett som egentlig viser interessen din, men som du ikke sier noe om. Diskuter bildet, så skjønner du fort hvordan det hele ligger an.

 

Postet av anonym: 9b77116f20dc7cd2e3a2cce8c8bd9019

Lenke til kommentar

Vittigheter til side. Spørsmålet er seriøst nok. Jeg mener det er viktig å snakke med kjæresten din om dette ved en passende anledning.

 

For å vere heilt ærlig;

 

Ikkje gjer dette, å snakke med kjæresten om den type fetish kan raskt avslutte forholdet.

 

Joda! Det får bære eller briste! Hvis trådstarteren bare har et sånt båbb-båbb-forhold til dama uansett, er det bare å kjøre på! Ingen vits i å leve med uoppdagede drømmer skjult i flere år. Det har ødelagt mange forhold.

 

Postet av anonym: 9b77116f20dc7cd2e3a2cce8c8bd9019

Lenke til kommentar

Fra spøk til alvor fra min side. En sånn fetish høres ikke bra ut og kan umulig være sunt. Jeg ville tenkt grundig etter og prøvd og forstå hvorfor du føler slik, for å prøve å bli kvitt det.

 

Jeg ser faktisk på det som en Mental\Emosjonell feil, men som jeg er overbevist du kan fikse hvis du klarer og forstå hvorfor.

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...