Gå til innhold

Beste bilspill til PS3


Dudeadgy

Anbefalte innlegg

Hva er det beste bilspillet til ps3? Har spilt en del need for speed, men synes at hot pursuit var kjedelig, og shift var helt grei. Jeg likte veldig godt Colin Mcrea 2 sitt spill på pc, spilte det kanskje litt for mange timer :D Er det noen bilspill som dere kan anbefale til ps3 som har kommet ut?

Endret av Dudeadgy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er vel dirt 3 som blir det beste rallyspillet!

personlig så er jeg litt enig med okasin, ettersom gran turismo er et svært bra spill! samtidig så har det sine feil, og kan bli kjedelig i lengden, med mindre du har fulgt serien litt! personlig så er jeg stor fan av serien, men har kompiser som kjøpte seg spillet da det kom ut, og har nesten ikke brukt det siden! ellers så er burnout paradise et veldig bra bilspill, og er vel sammens med gran turismo og skate 3 det spillet jeg har brukt mest timer på!

Lenke til kommentar

Det kommer helt annpå hva du ser etter i et bilspill. bil sim?,cockpit views,gromme bil lyder,drifting osv.

Gran Turismo 5 er det best sim spillet ps3 har,men så og si det eneste simmen også da.Ellers kan jeg nevne at GT5 har elendig motor lyd,selv om man kjører en muscle car eller ferrari Enzo så gir den fra seg samma lyd.

Premium bilene er nice i GT5,men bilen viser hvite linjer som ser helt elendig ut.

 

Jeg vil ha gått for NFS:shift 1 jeg,jeg vil se det er det beste bilspillet overall på ps3'n.Spillet har bra cockpit view,gromme lyder som er individuelle for hver bil.Enkel upgrading,ikke veldig realistisk hastighet når det gjelder forskjellige biler,da tenker jeg på en bugatti veyron som går i 250-300kmh når bilen i virkeligheten går i over 400kmh.

masse ekstra og gjøre med tanke på badges,mastering av corners osv.

Corner sliding virker ganske fett,Zonda R ekstrem vill og kjøre i Shift 1.

 

Ikke kjøp shift 2,elendig spill.

Lenke til kommentar

Hold deg langt unna Shift 2 bare,værste bilspillet jeg har spilt og waste of penger,DLC'n til shift 2 var også det værste DLC jeg har kjøpt.Men Shift serien gir deg nice feeling når du kjører fort.

RR7 går ganske kjapt i svingen for å si det sann,ellers så er Split second veldig morsomt og spille,Blur er også bra,men ikke standard bilspill da.

 

Vet veldig mange som synes Grid er det beste,så ta en titt på det,selv har jeg ikke spilt Grid enna.

Lenke til kommentar

Hold deg langt unna Shift 2 bare,værste bilspillet jeg har spilt og waste of penger,DLC'n til shift 2 var også det værste DLC jeg har kjøpt.Men Shift serien gir deg nice feeling når du kjører fort.

RR7 går ganske kjapt i svingen for å si det sann,ellers så er Split second veldig morsomt og spille,Blur er også bra,men ikke standard bilspill da.

 

Vet veldig mange som synes Grid er det beste,så ta en titt på det,selv har jeg ikke spilt Grid enna.

 

Hvorfor kjøpte du DLC når det var det verste bilspillet du har spilt? :p

Lenke til kommentar

Heh, jeg har Shift 1 og gav det opp ganske raskt. Når jeg spiller bilspill vil jeg ha fart, og ikke være nødt til å bremse til jeg nesten står i ro i hver eneste sving. Kanskje derfor jeg digger rallyspill. Der tar vi jo U-svinger i 150km/t. :p

Med andre bør du spille Ridge Racer eller Wipeout HD.

 

Så lenge du holder deg unna Ridge Racer på 3DS. Å høre en kjerring si "Wow, you are a great driver!" er morsomt, men når hun sier nøyaktig det samme på nøyaktig samme sted i hver eneste runde er det noe som ikke stemmer. :p

 

Selv venter jeg heller på SSX. Greit det ikke er et bilspill, men fart blir det nok av. Og selv om jeg hatet den Deadly Descent-greia de kom med har de heldigvis droppet den og gått over til vanlig* SSX i stedet. :D

 

*vanlig som i SSX3 osv, men med en hel rekke fjell i stedet for bare ett.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hold deg langt unna Shift 2 bare,værste bilspillet jeg har spilt og waste of penger,DLC'n til shift 2 var også det værste DLC jeg har kjøpt.Men Shift serien gir deg nice feeling når du kjører fort.

RR7 går ganske kjapt i svingen for å si det sann,ellers så er Split second veldig morsomt og spille,Blur er også bra,men ikke standard bilspill da.

 

Vet veldig mange som synes Grid er det beste,så ta en titt på det,selv har jeg ikke spilt Grid enna.

 

Hvorfor kjøpte du DLC når det var det verste bilspillet du har spilt? :p

 

jeg kjøpte DLC i begynnelsen av en eller annen grunn,så ble jeg ferdig med FIA GT1 og tenkte,ok,må nesten prøve ut DLC'ene jeg kjøpte.

Jeg la faktisk fra meg Shift 2,pga jeg gikk fra Shift 1 til shift 2 og etter og ha prøvd det ut 1 dag så ble jeg så frustrert av spillet at jeg la det på hylla,så tok 100% på Darksiders og ga Shift 2 1 sjanse til og synes det var helt ok spill,men så ble det værre og værre når man kolliderer,spin outs,mørket,selv om helmet cam fungerte ganske bra,men ikke på alle baner da.

 

Så det jeg gjorde var og kjøpe DLC som gjorde at jeg unlocket alle bilene slik jeg kan selge og kjøpe de som jeg ville,pga pengene man får i shift 2 er drit litte i forhold til Shift 1.

Lenke til kommentar

Som en liten oppdatering spilte jeg Dirt3 en kveld før jeg stakk ned på butikken og kjøpte et (GT-) ratt dagen etter. Tanken var at om det er meget bra med gamepad må det vel være genialt med ratt?

 

Tja, både og. Nå skal det sies at dette er det første rattet jeg har eid, så er ikke så vant med det ennå. Men om jeg skal sammenligne det med noe må det bli vanlig modem vs bredbånd den første tiden bredband begynte å komme. Å gå fra vanlig modem til bredbånd var ikke så stor forskjell. Det gikk raskere, men ikke så mye at man hoppet i taket av glede. Derimot var det utrolig kjipt å måtte gå tilbake til vanlig modem igjen. Dirt3 blir noe lignende. Å gå fra gamepad til ratt er ikke den alt for store forskjellen, men å gå fra ratt til gamepad blir merkbar.

 

Poenget er at Dirt3 er svært bra, men ratt er strengt tatt ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...